Aslında hayır,
sonuçta bu işte tek bir noktadan oluşmuyor, bu işin tanıtım tarafı da var. Siz işinizi kaliteli bir noktaya getirdikten sonra o işi tanıtmanız, insanlara kanıtlamanız gerek. E yine işin ucu size bağlanıyor yani her şey sizde bitiyor.
Başarı bir yolculuktur, bir varış noktası değil.
sonuçta bu işte tek bir noktadan oluşmuyor, bu işin tanıtım tarafı da var. Siz işinizi kaliteli bir noktaya getirdikten sonra o işi tanıtmanız, insanlara kanıtlamanız gerek. E yine işin ucu size bağlanıyor yani her şey sizde bitiyor.
Başarı bir yolculuktur, bir varış noktası değil.
Mükemmel çözümleme yapıyorsunuz ancak bahsettiğiniz iş uzun vadede gerçekleşecek bir olay ve sürekli müşteri kaybına uğratabilir. E-ticarette her şeyin satıcıda bitmediğini düşünüyorum.