Merhabalar,

Ücretsiz destek veren bize göre internet geleceğinde de büyük umutlar vaad eden girişimimiz Helpchat.org'a gelen yüksek destek talebi formlarında baş etmekte bazen sıkıntı yaşıyoruz ve online sistemimiz çok yoğun olduğunda aldığımız form ile destek sistemimize yoğun başvurudan geç cevap vermek durumunda kalıyoruz, kesinlikle kar amacı gütmemeyi ana politikamız edindiğimiz için bir karımız olmuyor bundan dolayı ücretli çalışan alamıyoruz, düşüncemiz şu şekilde;

Helpchat'de temsilci olmak için başvuru almayı ve çok yüksek destek talebi olduğu zamanlarda destek taleplerinin bir bölümünü tanımadığımız temsilcilerimize gönderip böylece birbirimize destek sunmayı düşünüyoruz?

Sizce bunu yapmalı mıyız? Desteğinize ihtiyacımız var bu metini reklam olsun diye de yazmadım bildireyim ancak zaten reklam olsa da kar amacı gütmediğimizden dolayı da bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum, değerli cevaplarınızı bekliyoruz.

Saygılarımızla...