Durum birebir bu şekilde ise akıllı telefonunuzda ses kaydetme özelliği vardır. İşlem numarasını belirterek size gelen mailin detaylı açıklamasını ve mağdur edildiğinizi belirtin eğer tekrar ciddi anlamda sizi tatmin edecek bir cevap vermezler ise görüşmeler kayıt altına alındı ve haklarımı yasal yollardan arayacağım şeklinde belirtirseniz emin olun ki size kesinlikle yardımcı olacaklardır. Ayrıca böyle sebepsiz hesap kapama olayını yıllardır paypal kullanan ve bu ticareti yapan biri olarak ilk kez duyuyorum 3 kez hesabım bloke edildi ancak ödemeler tekrar 6 ay sonra tarafıma yapıldı. Burada yanlış anlamadıysam 5 lira gibi bir mebla söz konusu bu kadar büyütmek istemezseniz de farklı bir mail ile yeni bir hesap açıp paypalı kullanmaya devam edebilirsiniz. Milyonda bir hatalı işlem diyelim çünkü benim bildiğim paypal bu kadar kafasına buyruk işlem yapamaz. (bunu abartsız binden fazla işlem yapan biri olarak söylüyorum)
İşte mesele burada 5 lira derdinde değilim alsınlar önemli değil benim için bana net bir cevap vermiyorlar arıyorum maildeki şeyi sesli anlatıyorlar, diyorum varsa bir hatam gösterin anlatın çözeyim diyorum politikada politka başka birşey demiyorlar. Yeni hesap aç diyorsunuz ileride onada aynı işlemi uygulamayacakları ne malum ? çift hesap diyip onuda kapatırlarsa ne yapıcam ? en başından bana nedenini söyleselerdi ben bunu mail ile çözerdim fakat ilk mail geldi dönüş yaptım neden kısıtladınız işlem numarası verdiler bu işlem politikalarımıza aykırı dediler bakıyorum işlemei bir alış veriş söz konusu diyorum burda ben domaini satıp,ücretini aldım ondan sonra gelen mail "hesabınızı tamamen kapattık" oluyor.