Şimdi hocam bu işler toplu olarak yapılır, oraya gelen ve servise gidecek bir cihaz varsa toplu halde gönderilir, hangi firma olursa olsun aynı günde gönderim sağlamaz en azından ben Türkiye'de böyle bir firma görmedim. Bataryasında sorun varsa ve telefon yeniyse size ayıplı mal satışı yapılmış olur ve hemen değişim yapmaları gerekir. Geçtiğimiz aylarda x firmasından Blackberry Z10 satın aldım ve mik. problem vardı, 2 gün sonra götürdüm ve aynı şekilde yenisini aldım, ben sıfır aldığım ürünü servise göndermek zorunda değilim aynı şekilde sizde. Size ayıplı bir ürün satışı gerçekleştiyse direk para iadesini istediğinizi söyleyin.

Telefon yeni değilse de yapacak birşeyiniz yok, ancak telefonla arayıp baskı yapabilirsiniz yada tatlı bir dille konuştuğunuz kişinin birebir ilgilenmesini sağlayabilirsiniz.