3 Ay önce 4 yıldır abonesi olduğumuz adsl firmasını değiştirdik ve TürkNet'e geçtik. Bizim için yeterli olacak hız oranını en uygun fiyata orada bulduk. Memnun kalmadığımız takdirde sözleşmeden caymak için, uzun taahhüt yapmadık. 3 aydır sorunsuz kullanıyorduk. Taa ki...
TTNEt'ten Telefon Aldık
Önceki gün öğlen saatlerinde TTNet'ten bir telefon geldi. Adsl firmasını değiştireceğimiz zaman görüştüğümüzde, bir türlü fiyat indirimi yapmayan TTNet, çok uygun bir teklif yaptı. Müşteri temsilcisi bize, en uygun fiyatla kullandığımızı düşündüğümüz adsl paketini, daha uygun bir fiyata verebileceklerini söyledi.
Kullandığım adsl paketi ve ödediğim fatura hakkında da detaylı bilgi sahibiydi.
Ancak ben 3 aydır kullandığımı ve hiçbir sorun yaşamadığımı, sorun yaşamadığım için değiştirmek istemediğimi söyledim. (Bir Alman atasözü vardır; Çalışan makinaya dokunma.)
2 Gündür Sorunlar Başladı
Şimdiye kadar sorunsuz kullandığım internetimi 2 gündür çok sıkıntılı kullanıyorum. Sürekli kesinti yaşıyorum. Kesintiler uzun süreli değil, anlık. İşimize çok engel olmaya başladı. Bazen oluyor 15 dakika içerisinde 5 kez kesilip yeniden geliyor.
Açıkça söylemek gerekirse bunun bir tesadüf yada sistemden kaynaklanan bir sorun olduğunu hiç sanmıyorum. Fatura detayıma kadar her şeyimi bilen TTNet aklımı kurcalıyor.
Memnun olduğum ve sorun yaşamadığımı belirttiğim adsl paketi için bir caydırma politikası mıdır bu?
Yoksa, 3 aydır sorunsuz kullandığım hizmetin 2 gündür aksaması tamamen tesadüf mü?