Alastyr'nin de müşterisi oldukça fazla. Benim şaşırdığım müşterilerine haber vermeden, herhangi bir alternatif hizmet sunmadan kapatmaları. Üstelik dediğiniz gibi Türkiye'nin en büyük firmalarından biriyken. Ayrıca bu durum 1-2 kişide de değil bir çok kişide meydana gelmiş gördüğünüz gibi.
200 000'den fazla kullanıcı olan bir firma için burada yazan 3-5 yorumun hükmü yoktur. Evet bu arkadaşların yaşadıkları problemler gerçek olabilir ama firma için genel bir yargı oluşturmaz. çünkü azınlık bile sayılmaz.
Dediğim gibi biraz kişilerin ne istediği, biraz neyi ne kadar bildiği birazda firmanın nelere müsade edip nelere müsade etmemesidir konu. Haber verme konusunda haklı olabilrsiniz keşke site sahibine haber verilse "bakın siteniz çok yogunluk yaratıyor" diye ancak bu durumda da site sahibine ulaşılacak adam problemi düzeltecek vs diğer sitelerin de yavaşlamasına sebep olacak. Çünkü paylaşımlı bir sunucda tahmin ediyorum 300-350 tane site var. Şimdi tek bir site sahibinin keyfini bekleyene kadar geriye kalan 300 sitenin hakkı yenilecek.
Bu işi bu kadar ileri düzey yapan kişilerde bunu biliyor. Sistemin böyle çalıştığından haberdar. Ben bunu tamamen toplum olarak para verdiğimiz her hizmet için; sadece hizmeti değil hizmeti verenide satın aldığımızı düşünüyoruz. Biraz anlayış her şeyi çözecektir. Ama çok bilen bir toplumuz. Sorun bu.