Selamlar.

Google yayıncı araç çubuğu, dediğiniz gibi güzel bir eklentidir. Esas amacı, yayıncının reklam url sini öğrenmek için reklama tıklamasını engellemektir. Kullanıma teşvik etmek amacı ile de içerisine faydalı olabilecek çeşitli bilgiler, veriler yüklenmiştir.

Genel anlamda sağladığı bilgiler noktasında faydalı olabilir fakat engelleme konusunda söz konusu araç üzerinden bunlarla tek tek uğraşmak biraz zor olmaktadır. Kaldı ki başkalarının gördüğü ve sizin görmediğiniz veya denk gelmediğiniz bir çok reklam veren sitesi olması muhtemeldir.

URL filtreleme kısmında ana domain adını yazarak, ilgili domain ile alakalı tüm url' leri engelleyebilirsiniz. (subdomain, alt sayfalar vs.)

Bu size ne kazandırır ?

Örneğin herhangi bir kategoride bulunan web sitelerini küçük bir araştırmanın neticesinde tespit edebilir ve bu domainlerle alakalı tüm reklamları tek seferde engelleyebilirsiniz.

Reel bir örnek ile konuyu bağlayacak olursak;

İnternet ortamında onlarca forex sitesi vardır ve bunların yayın zamanlamaları sürekli olarak değişiklik gösterir. Söz konusu aracı kullanarak bunların önüne geçmeniz mümkün değildir.

Burada yapılması gereken en pratik yöntem, forex firmalarının bir listesini oluşturup, ana domainleri üzerinden tek seferde bunların tümünü engellemektir. Böylelikle subdomain, alt sayfa vs gibi ıvır zıvırlarla her seferinde uğraşmamış olur, işinize gücünüze bakarsınız.

Konu ile ilgili adsense makalesini incelemenizi de ayrıca tavsiye ederim.
https://support.google.com/adsense/answer/164657?hl=tr&ref_topic=23390