Ben kullandığım dili önemsiyorum. Yukarıda yazdıkların meseleyi insanların yanlış bir yerden kavramasına yol açacak şekilde, yanlış yeri işaret ediyor. "Bakkala gidip ekmek almak" ile "Ekmek almak için bakkala gitmek" cümleleri aynı gibi görünse de birbirinden çok farklı durumlarda kullanılır. Birinde "bakkala gitmek" meselenin özü iken, diğerinde ekmek almak meselenin özüdür. SEO'da da "aramadalarda belli kelimelerde üst sıralara çıkmak" ile "site içeriğini kullanıcıların kolayca bulabileceği" şekilde düzenlemek farklıdır. İlkinde önemli olan sıra iken, ikincisinde içeriğe vurgu var. Bizim ülkemizde her alanda olduğu gibi bu alanda da bir kolaycılık var.

Ek Olarak: Google diyor ki; "bana beğendirmek, benim gözüme girmek için sayfa yapmayın. Siz kullanıcıları memnun edecek içerikler üretin, ben onun değerini veririm zaten" diyor. Ama genelde insanlar google'un gözüne girmek için içerik üretiyorlar, google beğensin diye site kuruyorlar. Bu nedenle de google ikide bir algoritma değiştiriyor, sonra bir dolu site çöpe dönüyor. Çünkü içerik açısından aslında çöp olarak kuruluyor, ama google algoritmasını bilen biri tarafından SEO yapılıp "değerli site" kategorisine giriyor. Google da bunu anladığı anda site güm diye çöküyor. İnsanlara google'ı kandırmayı değil de, güzel ve özgün site içerikleri hazırlamayı anlatmak SEO açısından daha faydalı olur bence.