ne incelemesi ne şikayet oluşturması temsil ettiğim firma adına bir sürü haksız şikayet geldiği için bu çalışmayı başlattım bence siz benim yazdıklarımı net olarak okumamışsınız özetle şuna dikkat edin
Sikayetvar.com ekibinin çalışma sistemi nasıl olmalı?
Müşteri firmadan ürün veya hizmeti satın alır, memnun kalmaz bi sebepten dolayı mağdur olur. Sikayetvar.com a girer konuyu açar, konu incelenir ve firmaya iletilir. Firmaya bu sorunu çözmesi için bir süre verilir ve bu süre içerisinde firma;
– Sorunu çözerse
– Şikayeti açan kişinin gerçekte bir müşterisi olmadığını ve şikayetin asılsız olduğunu kanıtlarsa
– Şikayeti yazan tüketici aslında o derece mağdur olmamış ama olayı abartarak şikayet haline getirmişse ve firma bunu kanıtlamışsa
+ Şikayet YAYINLANMAMALIDIR
Tüketici hakkını korumak gerek tabiki, şimdi baştan alıyoruz
Müşteri firmadan ürün veya hizmeti satın alır, memnun kalmaz bi sebepten dolayı mağdur olur. Sikayetvar.com a girer konuyu açar, konu incelenir ve firmaya iletilir. Firmaya bu sorunu çözmesi için bir süre verilir ve bu süre içerisinde firma;
– Olaya seyirci kalırsa
– İlgilenmezse
– Müşterinin mağduriyetini telafi etmezse
– Müşterisini koruyamayacak kadar kalitesiz bir firmaysa
+ Şikayet YAYINLANMALIDIR
Ek Olarak: tamam sizin telefonunuz tamir edilmiş onlar sayesinde ama şikayetinizi oluşturrurken sizden kanıt delil istemeden yayınladılar. Kanıt ve delil isteyerek yayınlasalardı yine işiniz çözülecekti. yani kanıt ve delil istemeden yayınlamaları (sizin gibi iyi niyetli insanların değil yalan yere şikayet açanların da) rastgele şikayet oluşturmasına sebep oluyor... Benim haksız bulduğum olay bu.