DemAktas adlı üyeden alıntı
Dediğiniz bu sistemde bilgi paylaşımı olmaz sadece canlı destek olabilir o zaman yanlışmıyım sizce ve buraya sadece kişiler sorunları oldukları zaman gelir sorun olmadığı zaman pek bir işlev görmez
tam anlamıyla canlı değil yani çeşitli siteler var konu konu bölünmüş sorunu yolluyorsun cevabı aldıktan sonra bu sitede yayınlanıyor.
kullanıcıların cevap vermeside bir alternatif tabi ki ama uzman kişilerce bu sitenin yönetilmesi daha sağlıklı olur sanırım
kuruoglu adlı üyeden alıntı
Mantıksız değil. Hatta iyi organize edilirse geleceği olabilir.
Ancak forumlar için uygun gibi görünmüyor.
Olası avantajları:
*kullanıcılar/ziyaretçiler (forum için) : her yere başlık açıp soru sormazlar
* her konu altında backlink kastırıp durmazlar.
Olası dezavantajları:
*Site trafiği önemli ölçüde azalır = Arama motoru bootlarının ziyaret aralığı genişler = indexleme hızında azalma olur.
*Görevliler sistem oturana kadar pc başında soru beklerler.
evet sorun oldukça giren kullanıcıları düşünürsek evet trafik fazla olmaz. Fakat diğer dezavantaj için şöyle bir şey yapabiliriz eğer ki görevliler tarafından cevap verildiğine karar verdiysek görevlinin e-postasına mail göndeririz sorunuz var diye. Misal soru seo kategorisinde soruldu seo kategorisinde görevli olan arkadaşların hepsine bu mail yollanır.
Hatta bu projede biraz daha detaya inersek kişiye yönelik sorular sorulabilir. Mesela wordpress'de bir tema sahibi sitemizde bu cevaplayan uzmanlarımızdan olur bu tema hakkında sorun yaşayan kişiler direk buradan iletişime geçebilirler.