Daha önce reklam alabileceğim bir sitem olmadı ama, bence sitenizdeki reklam seçimini mağazaların çapraz satış stratejisine benzetirseniz TO oranında yükselme kaydedersiniz.

Çapraz satış derken; kırtasiye alışverişi için bir dükkana giren insan, bu girdiği mağazada başka bir kırtasiyenin reklamını görürse, bu reklama çok itibar etmez bence. Hem bulunduğu sitenin güvenirliğini sorgular, hem de zaten ilgili dükkanda olduğu için başka bir yere yönelmesi zor. Bunun yerine kırtasiye ürünleriyle alakalı, ama bulunduğu mağazadan farklı şeyler satan yerlerin reklamını görmesi, o reklamverene yönelme ihtimalini arttırır, diye düşünüyorum

Eğitim sitesi olarak hedef kitlesi öğreci mi öğretim görevlisi mi bilmiyorum ama örnek olarak

Öğrenci ise; görüntülenen reklamlar eğitim-öğretim gereçleri kadar Oyun, Kıyafet, Paten vs oyuncak, mobil hizmet sağlayıcıları ve sivilce reklamları gibi olabilir

Öğretim görevlisi ise; Forex reklamlarını görüntülemeli bence, ek gelir cazip gelebiliyor kimisine. Bunun yanında indirimler, mağazalar vs de görüntülenmeli

Bunlar çoğaltılabilir tabii, reklam kategorilerini bilmediğim içim verdiğim örnekler alakasız olabilir