Deniz ÖZTÜRK adlı üyeden alıntı

Erişim sağlayıcıları ve yer sağlayıcıları aşağıda belirtilen tanıtıcı bilgilerini kendilerine ait internet ortamında, kullanıcıların ana sayfadan doğrudan ulaşabileceği şekilde, iletişim başlığı altında, doğru, eksiksiz ve güncel olarak bulundurmakla yükümlüdür.

a) Gerçek kişi ise; adı ve soyadı, tüzel kişi ise unvanı ve sorumlu kişiler, vergi kimlik numarası veya ticaret sicil numarası,

b) Yerleşim yeri, tüzel kişi ise merkezinin bulunduğu yer,

c) Elektronik iletişim adresi ve telefon numarası,

ç) Sunduğu hizmet bir merciin iznine veya denetimine tabi bir faaliyet çerçevesinde yapılıyor ise yetkili denetim merciine ilişkin bilgiler.


Ticket açın 2-3 güne yanıt vermezseniz yersağlayıcı belgenizin no'su ile sizi şikayet edeceğim diye yazın . Telefonla'da sürekli olarak rahatsız edin eğer yanıt olmazsa şikayet edin . 1 hafta içinde netice alınır .

Ayrıca konumları (adres) yakın iseniz ziyaret edin yüz yüze konusup halledin .


1 Aydır cevap vermiyorlar hiçbir şekildede ilgilenmiyorlar telefonlara ve maillere bakan yok elim kolum bağlı iletişim bilgilerini düzenliyorum ama whoisden güncellenmiyor. Whois görüntülenmediği içinde alan adımı taşıyamıyorum. Nasıl ve nereye şikayet edeceğimide bilmiyorum açıkcası :(