Merhaba Arkadaşlar,
Bundan yaklaşık olarak 2 ay önce telefonumu yere düşürdüm. Garanti kapsamında olması nedeniyle Telpa ücretli servise gönderdim. 180 TL ödeyip ürünümü 1 hafta içerisinde aldım. Geçen ayın 9'unda telefon aşırı ısınarak kapandı ve birdaha açılmadı. Bataryayı çıkardığımda telefonun arkasında bir şişliğin oluştuğunu gördüm. Hemen Vatan Bilgisayar'a giderek telefonun servise gitmesini istedim.Oradaki müşteri servisi bayramdan önce kesinlikle elimde olacağına dair söz verdi(!)

30 iş günü oldu ve telefondan hala bir haber yok :) 30 iş günü dolduğundan dolayı yeni telefon talep etme hakkım var mı? Bilgisi olan arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim...