ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Benim şuana kadar gördüğüm en iyi servislerden biri açıkcası.


Hocam neye dayanarak söylüyorsunuz bunları ? O zaman başımdan geçenleri anlatayım ben, neye dayanarak konuştuğum belli olsun.

Kardeşime ve bana General Mobile 2+ beyaz aldık, kutu açılımından beri dokunmatik sorunu var, güncellemeyle geçer dedik daha kötü oldu. 2 Telefonda da aynı sorun var. Sonrasında kardeşimle telefonları gönderdin sözde VIP 1 Günde tamir garantisiyle. 25 Gün içinde geri geldiler telefonlar. 1-2 ay yine iyi güzel, 2. ayın sonunda iki telefonda da aynı sorun tekrar çıktı. Evde yedek tek telefon var diye kardeşiminkini gönderdik bu sefer. 2 aya yaklaştı haber yok. Telefonda dokunmatik haricinde Simi görmüyordu. Kullanım hatası dediler, 50 TL onarım ücreti istediler. Lakin bunu ben arayınca bildirdiler, halbu ki para yatsın ve onarılsın diye bekliyorlarmış. İnsan hiç mi haber vermez ? Ben her saniye takibini yapamam ki ? Servis olan sensin olanı bildireceksin. Her neyse 50 TL yatırdık yapılsın dedik, 2 hafta oldu ses yok. Aradım ne deseler şaşırırsınız ? Telefonunuzun parçası yok(ücret alınan parça değil diğeri dokunmatik sorunu olan parça), yok efendim değişim verilmiş beyefendi haberinizi bekliyoruz. Dedim kardeşim ben bunu arayıp mı öğreneceğim ? Sizin değişim verildiğini haber vermeniz gerekmez mi ? Yok efendim özür dileriz şöyle böyle. Bende dedim ki madem telefon yeni gönderiliyor, elinizde parça yok değişim yapılıyor. Bende o zaman 50 TL kullanım hatasına dair verilen parayı geri talep ediyorum. Tabii efendim göndeririz dediler, sonra model değişimi için sordular. Bende aynı telefonun siyahını istiyorum (internette araştırınca beyazların çoğunda dokunmatik sorunu olduğunu siyahlarda sorun olmadığını yazmış kullanıcılar) dedim. Sonra General mobile 2+ yok , general mobile 2 'nin siyahı var onaylıyor musunuz dediler. Evet dedim. 1.5 hafta oldu yok haber. Dedim altı üstü telefon göndereceksiniz ne bu diye aradım. Ne derlerse şaşırırsınız, yok efendim elimizde telefonun siyahı kalmamış. Ya dedim dediğim zamanda neden siyahı var gönderiyoruz dediniz. Bu seferde işte o zaman işlem yapılmamış bitmiş özür dileriz. Hadi dedim beyazını gönderin o zaman. 3 gün sonra beyazı geldi. Telefonu aldık yeni kutulu "0" şekilde gelen telefonda aynı dokunmatik sorunu var. Olacak iş mi bu ? Parça için bekletiyorsunuz haber yok. Değişim için bekletiyorsunuz haber yok. Telefon siparişi veriyoruz zamanında yapmıyorsunuz, sonra elimizde yok diyorsunuz. Yeni telefon gönderiyorsunuz yine aynı sorun hemde sıfır denilen telefon. Şimdi benim telefon yatıyor. Başka telefon kullanıyorum. Garantisi geçmeden göndereceğim bakalım neler çektirecekler?

Sizi dinliyorum şimdi.