Hocam neye dayanarak söylüyorsunuz bunları ? O zaman başımdan geçenleri anlatayım ben, neye dayanarak konuştuğum belli olsun.
Sizi dinliyorum şimdi.
Sizi dinliyorum şimdi.
Benimde telefonum fabrikasyondan hatalıydı sürekli Launcher açılıyordu 3 defa servise gönderdim anakart değişti çözüm bulamadılar. Telpayı aradım böyle böyle diye 5 defa aynı sorundan gönderirseniz yeni ürün gönderiyoruz dediler 2 defa daha gönderdim cihaz yenisi ile değiştirildi. Aynı şekilde aksesuarlarda 6 defa kulaklık 3 defa şart aleti ve kablosunu sorgusuz değiştir. Bende buna dayanarak 1. Apple 2. Telpa servisi diyorum bu benim görüşüm sizin sorununuz farklı olabilir. Ayrıca konuşmalardaki ses tonu gibi etkenler müşteri hizmetlerinin size yardımcı olma isteğini artrır veya azaltır.
Ayrıcı burada vakit harcamak yerine direk tüketici haklarını arasanız daha çabuk ve kesin çözüme ulaşabilirsiniz.