ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Benimde telefonum fabrikasyondan hatalıydı sürekli Launcher açılıyordu 3 defa servise gönderdim anakart değişti çözüm bulamadılar. Telpayı aradım böyle böyle diye 5 defa aynı sorundan gönderirseniz yeni ürün gönderiyoruz dediler 2 defa daha gönderdim cihaz yenisi ile değiştirildi. Aynı şekilde aksesuarlarda 6 defa kulaklık 3 defa şart aleti ve kablosunu sorgusuz değiştir. Bende buna dayanarak 1. Apple 2. Telpa servisi diyorum bu benim görüşüm sizin sorununuz farklı olabilir. Ayrıca konuşmalardaki ses tonu gibi etkenler müşteri hizmetlerinin size yardımcı olma isteğini artrır veya azaltır.

Ayrıcı burada vakit harcamak yerine direk tüketici haklarını arasanız daha çabuk ve kesin çözüme ulaşabilirsiniz.


Kesinlikle her konuşmada kibar ve saygı çerçevesinde görüştüm, 5. aramada tersleyen bir bayan çıktı onla atıştık tek. Öyle yapıyorum Tüketici haklarına şikayet bildireceğim yarın, teşekkürler.