-
Üyelik
05.04.2013
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
924
-
Beğeniler
219 / 226
-
Ticaret
24, (%100)
2 sene önce Genpa'ya telefonumu anakart yanma şikayetiyle bıraktım.(Suç bendeydi aslında.Kernel derlerken kod hatası yapmıştım ve anakartı yakmıştım)20 iş günü geçti ve ben 21. iş gününde kapılarına dayandım.Bana tamirin tamamlanmadığını ve cihaz vermeyeceklerini söylediler.Tüketici hakem heyetine başvurup hakkımı arayacağımı söylediğimde beni üst katta bir odaya götürdüler.Bu durum beni biraz gerdi aslında (Dayak yiyeceğim sanırım diye düşündüm :D ) Bana bir yanlışlık olduğunu ve bana bilgi veren kişinin acemi olduğundan öyle söylediğini,cihaz değişiminin yapılacağını söylediler.Bende o telefonumda kişisel bilgilerim vardı ama dedim.Cihazı servise bırakırken imzaladığım kağıtta bu haklardan feragat ettiğimi söylediler ama ben kağıt imzalamamıştım.Bu da o çalışanın acemiliğindendi.Durumu araştırdılar ve bana hem telefonumu tamir edip verdiler hemde sıfır bir telefon verdiler.Demem o ki onlar ne derse desin vazgeçmeyin hakkınızı arayın.