-
Üyelik
18.11.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
.NET Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** Y**
-
Mesajlar
232
-
Beğeniler
32 / 75
-
Ticaret
0, (%0)
Şahsen Analytics'i öneririm.
Nogitsun.com | Yazılım Çözümleri Üretir.
madalyon
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
23.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
K** Ç**
-
Mesajlar
618
-
Beğeniler
52 / 142
-
Ticaret
0, (%0)
ikisinide kullanmak varken nasıl bir mantık abi bu :D
-
Üyelik
24.08.2015
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
2421
-
Beğeniler
1174 / 895
-
Ticaret
20, (%100)
Yandex Metrica kastırır.
Analystick kullanımı zor.
En iyisi hitstats !
-
Üyelik
26.05.2013
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Sıradan
-
Konum
Kahramanmaraş
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
2842
-
Beğeniler
374 / 374
-
Ticaret
30, (%100)
Google daha iyi metricanın yanlış hesapladığı düşüncesindeyim.
https://dapasorgu.com
-
Üyelik
13.11.2013
-
Yaş/Cinsiyet
51 / E
-
Meslek
İnternet yayıncılığı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** Y**
-
Mesajlar
6
-
Beğeniler
0 / 0
-
Ticaret
0, (%0)
Yukarıda sorduğum sorunun yanıtı için bugün biraz daha baktım. Yandex metrica google analyticsten farklı olarak 15 sn kuralını da getiriyor galiba. Yani hemen çıkma oranını hesaplarken sitede birden fazla sayfaya bakmış mı bakmamış ve sitede en az 15 sn kalmış mı? Bu her iki kritere bakıyor yandex. Google ise sadece birden fazla sayfayı ziyaret edip etmediğine bakıyor. Bu nedenle benim sitenin hemen çıkma oranı yandexte oldukça iyi görünüyor. Bu kriterlere göre bence yandexin bu hesaplama yöntemi daha sağlıklı gibi geliyor bana. Googleda ortalam sayfada geçirilen süre 10 dk. olsa bile eğer 2. bir sayfaya gitmezse bu hemen çıkmış olarak kabul ediliyor. Bu da bence o siteyle ilgili yanlış bir hesağlama yapmaya neden oluyor. Tabi bu anlattıklarım beni şu an incelemelerime göre yazdığım şeyler. Belki yanılıyorumdur. Uzman arkadaşlar bu konuda fikirlerini söylerlerse çok iyi olur.