Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Dediğim gibi bunun üzerine yapılan araştırmaları takip etmek gerekiyor.
Mesela konuda paylaştığım bebek resminden ben şöyle bir varsayım yaptım.
"Ziyaretçilerin odak noktası bebeğin baktığı yere doğru yön değiştiriyor.Bebek burada yönlendirici olarak işlev görüyor."

Bunun gibi aslında basit görünen, fakat geliştirilirse örnekte verdiğim bebeğin yönlendirmesi gibi bizde ziyaretçilerimizi istediğimiz bölümlere (içerik, satın alma) yönlendirebiliriz.

joduska adlı üyeden alıntı

çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık, fikirlerinizden yararlanarak benim e-ticaret sitesine de bir algı yaratalım alsınlar yahu :D


Samed SEZGİN adlı üyeden alıntı

Güzel bir yazı gerçekten algı çok önemli.