joduska adlı üyeden alıntı

"Ziyaretçilerin odak noktası bebeğin baktığı yere doğru yön değiştiriyor." yazısını okudugum an yorumunuzu okumayı bırakıp scroolu resime bakmak için yukarı kaydırdım. Gözüme ilk çarpan şey bebek, yaklaşık 0.5 salise aralıktan sonra bebeğin dönük olduğu yer yani yazılara gözüm çarptı. Bu da demek oluyor ki tespitiniz doğru.


Evet hocam.Zaten bu tespit daha önce yapılmış ben sadece analiz ettim.

Şu kısım çok önemli ~ insanlarla duygusal bağ kurma.
Doğamız gereği rasyonel kararlardan daha çok duygusal kararlar veriyoruz.

Büyük markalar müşteri kitlesi ile duygusal bağ kurmakta çok profesyonel işler yapıyorlar.
Bizimde elimizden geldiğince rasyonel olmaktan 1 adım uzaklaşarak duygusal bağları sağlamamız gerekiyor.



"Martha terk etme beni :("
"Kocam da bizimle gelebilir mi? :)"


Bakın ilginçtir bir ara yabancı bir web tasarım sitesine girmiştim.
Baya da uzun zaman oldu fakat sadece bir şey o site ile aramda bir bağ kurdu.

Bebek örneğini verince aklıma geldi.

http://www.fluidcreativity.co.uk/undefined/

Sitenin bulunamadı 404 sayfasında bir bebek, "sen babamın sitesini bozdun" diyerek ağlıyor :)
Gerçekten özgün, farklı bir girişim.

Nasıl bir bağ olduysa o siteyi hala unutmadım.

Bebek insanın duygularını okşuyor demek ki.Bu belki sevimli bir hayvanda olabilirdi.
Fakat duygulara dokunmanın insanın bilinç altında kalıcı etki bıraktığı kanaatindeyim.



Psycho adlı üyeden alıntı

Elinize sağlık. Harika bir makale olmuş. İlgi ile okudum.

xFeyz adlı üyeden alıntı

teşekkürler, gayet bilgilendirici olmuş.




Rica ederim. Katkısı olduysa ne mutlu :)