sospas adlı üyeden alıntı

emrekirbiz evet twitterdan mesajınızı şimdi gördüm. Aleyküm selam :)

Bende şikayetlere göre bi değerlendirme yaptım. Çünkü düzgün çalışan splitter bir anda bozulmaz yani. Müşteri temsilcilerin klasik işlemleri işte. Elimde farklı splitterlarda mevcut. Zaten telefondaki beni dinliyor ama ilgilenmiyor. Demekki bir şeyler dönüyor bu işin içinde :) Çünkü telefon hattını direkt bağlamama rağmende aynı şekil sorun devam etti.
Herkes bir şeyler yazmış, var bi sıkıntı onlardan kaynaklı ama sorun yok diyor. Hattınız var gözüküyo gibi gibi geçiştiriyor.
Düzelir diye umut ediyorum,olmazsa tekrar iletişime geçicem. İşim gereği internet bağlantımın sürekli olması gerekiyor zaten. Takipteyim bu arada,tekrardan haberleşiriz.



Tamamdır hocam tekrar haberleşiriz :)
Dediğiniz gibi bir sorun var demek ki çevreye duyurmak istemiyorlar. Zaman arayış içinde olabilirler yani sorun bizdeymiş gibi gösterip, yok kablonuzda sorun var, yok modeminizi açıp kapatın veya resetleyin diyerekten oyalamaya çalışabilirler. Çünkü doğru düzgün geri dönüş sağlamıyorlar. Neyse en kısa zamanda düzelir diye umuyorum. Düzeldiğinde belirtiriz buradan.