wmaraci reklam
lidertakipci

Vatan İade Almıyor !

40 Mesajlar 4.941 Okunma
advertseo
wmaraci reklam

SrcnAkty SrcnAkty WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.05.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Grafik Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 816
  • Beğeniler 163 / 177
  • Ticaret 46, (%100)

Gerilim adlı üyeden alıntı

Ürün bozuk değil birşey değil. Keyfi iade istiyorsunuz.
Kutusu açılmamış olsa neyse. Kullanmışsınız birde. Adamlar alıp başkasına mı satacaklar o ürünü?
İnternetten alınan ürünleri görerek almadığınız için içinde farklı, beklenmeyen şeyler çıkabileceği için iade geçerlidir. Ürün görselindeki gibi çıkmadı deyip iade edersin.


Keyfi degil hocam elime oturmadi teshirde yok magaza da
 

 

wmaraci
reklam

yakupqqq yakupqqq Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 25.10.2014
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek üniversite öğrencisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** K**
  • Mesajlar 963
  • Beğeniler 33 / 285
  • Ticaret 11, (%100)
kutusunu yırtmadıysanız gidip başka bir ürünle takas teklif edin. ürün sorunsuzsa magaza sağlamıyorsa böyle birhak yok gibi.

yada en kötüsü oranın müdürüne gidip, teknoloji sitesi sahibi olduğunuzu değiştirmezseniz firma hakkında olumsuz yazı yazarım deyin bence.

ben markette çalıştım. orda bile iade alıyordum. iade pek sevilen bişey değil. magazanın firmaya iadesi için birton kağıt düzenliyorsun felan filan.
 

 

LittleNodo LittleNodo Profil silinsin Kullanıcı
  • Üyelik 04.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 46
  • Beğeniler 45 / 9
  • Ticaret 0, (%0)
27 Ocak Vatan rezaleti. :) :)
 

 

EnoxHost EnoxHost Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 24.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Web Developper
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** K**
  • Mesajlar 302
  • Beğeniler 83 / 93
  • Ticaret 15, (%93)
İade Alıyorlar ama Ücret ödemiyorlar. Farklı bır urun alın yada IADE Cekı yazıyorlar 1 Yıl ıcerısınde ıstedıgınız yer kullanabılırsınız.

Sözleşmelerinde mevcut bu ama tüketici hakları gereğince de iade hakkınız bulunuyor. İlla iade edicem derseniz. Tüketici Hakem Heyeti aracılığı ile İade edebilirsiniz.

Saygılar
 

 

wmaraci
wmaraci

berkakalinn berkakalinn WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 04.04.2015
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek -
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 1723
  • Beğeniler 159 / 334
  • Ticaret 39, (%97)
editt//
ozguroyun

kişi bu mesajı beğendi.

cinmistik78 cinmistik78 Borsa&KriptoPara&Finans Kullanıcı
  • Üyelik 10.07.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek öğrenci
  • Konum Karabük
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 944
  • Beğeniler 12 / 86
  • Ticaret 7, (%100)
berkakalinn Gerilim
4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun yenilendi ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, 28 Mayıs 2014 itibariyle yürürlüğe girdi. Peki şimdi ne olacak?

Özetle yeni kanun kapsamında tüketicilerin sahip olduğu cayma hakkı, 7 günden 14 güne; sebepli iade süresi ise 30 günden 6 aya çıkartıldı diyebiliriz.
eki cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak herhangi bir sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Diğer bir deyişle cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.
Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.

Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin ödemekle yükümlüdür.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ne zaman yürürlüğe girdi?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun 28.05.2014 tarihinde yürürlüğe girmiş ve uygulanmaya başlanmıştır.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?
Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler
Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)
Tatil kategorisinden satın alınan otel, yurt içi/yurt dışı turlar, gezi ve uçak bileti gibi ürün ve hizmetler. Bu ürün ve hizmetlerin iptal/iadesi, satıcı acente uygulaması doğrultusunda yapılır.

Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
Satın alınan cep telefonuna SİM kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2’inci el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir. Bu nedenle de SİM kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler, cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
Cayma hakkı dışında kalan 14 ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

Alıcı, ürünü kullansa bile iade edebilir mi?
Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışılageldiği gibi kullanılması cayma hakkını ortadan kaldırmaz. Satıcı, cayma süresi içinde ürünü alıcıya teslim etmişse alıcı, ürünü ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir. Aksi takdirde alıcı cayma hakkını kullanamaz.

Ürüne zarar verilmesi durumunda alıcı cayma hakkını kullanıp ürünü iade edebilir mi?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa alıcının, ürünün değerini veya değerindeki azalmayı satıcıya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, satıcı zararı tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına ilişkin alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir.
Ogulcan

kişi bu mesajı beğendi.

Temel Analiz ve Teknik Analiz Eğitimleri:
https://www.borsaci.org/udemy-egitimlerinde-dev-indirim/

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
Yasal bir hakkınız yok, firmanın belirli bütçesi vardır. Eğer bağırıp, çağırırsanız o bütçe kullanılarak iade alınır. Ama ortada yanlış bilgilendirme yok, vakumlu ambalajı açılmış ürün var, en önemlisi kullanılmış ve arızası olmayan ürün var. Niye alsın? Arıza yoksa serviste iade kararı çıkartmaz. cinmistik78 gönderdiğiniz mesafeli satış sözleşmesidir, konuyla ilgisi yok.
 

 

iyi.

ozguroyun ozguroyun Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 15.12.2015
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Bilgisayar Muhendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Ö** B**
  • Mesajlar 153
  • Beğeniler 74 / 35
  • Ticaret 10, (%100)
- gecersizdir.
 

 

reload58 reload58 Çaylak Mühendis E-Mail Onaysız
  • Üyelik 10.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Sivas
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 1176
  • Beğeniler 530 / 286
  • Ticaret 0, (%0)

Gerilim adlı üyeden alıntı

Ürün bozuk değil birşey değil. Keyfi iade istiyorsunuz.
Kutusu açılmamış olsa neyse. Kullanmışsınız birde. Adamlar alıp başkasına mı satacaklar o ürünü?
İnternetten alınan ürünleri görerek almadığınız için içinde farklı, beklenmeyen şeyler çıkabileceği için iade geçerlidir. Ürün görselindeki gibi çıkmadı deyip iade edersin.


Arkadaşa katılıyorum, herhangi bir sorunu olmadığı için iade almamaları normal. Lakin dediğiniz gibi kopukluklar varsa o konuda ilgileneceklerdir muhakkak. İlk başta elime oturmadı diye iade teklifinde bulunduysanız, kopukluk var desenizde şahsi fikrimce pek yanaşacaklarını sanmam.
 

 

SrcnAkty SrcnAkty WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.05.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Grafik Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 816
  • Beğeniler 163 / 177
  • Ticaret 46, (%100)

reload58 adlı üyeden alıntı

Arkadaşa katılıyorum, herhangi bir sorunu olmadığı için iade almamaları normal. Lakin dediğiniz gibi kopukluklar varsa o konuda ilgileneceklerdir muhakkak. İlk başta elime oturmadı diye iade teklifinde bulunduysanız, kopukluk var desenizde şahsi fikrimce pek yanaşacaklarını sanmam.


valla arkadaşlar başka şubeye gittim tutanak tutacağımı ve 3 farklı avukatı arayıp sorduğumu ifade ettim hepsi de 24 saat içerisinde iade etmeleri gerekmekte dedi, sonrasında hediye çeki olarak iade ettim 1 yıl geçerli uygun zamanda farklı bir ürün alırım herkese teşekkürler
ozguroyun

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al