Bu konu özellikle oyun kısmında çok karşılaşıyorum, herkes GTA, NFS yapacağım diye ekip kuruyor ve senin dediğin gibi oluyor, çok başarısız oluyorlar.
Dediğiniz gibi, oyun yapımı demek, oyun yapacağım demekle başlamıyor. İnsanlarımız GTA'nın kaç kişilik ekiple yapıldığının nasıl zor süreçlerden geçtiğinin farkında değil. grafik ve animasyonların bütünü olduğunu sanıyor. Şöyle bir örnek geldi aklıma, sanıyorum pes 13 döneminde, Konami'de büyük bir kriz vardı ve oyun belirlenen tarihte yayına giremeyecekti. En büyük rakipleri Fifa bu durumda fazlasıyla kazanacak ve Konami'nin başta marka değeri olmak üzere şirketi büyük hasar görecekti. Şirketin Ceo'su 2 ay boyunca tüm ekibi ofiste yatırıp kaldırdı + her gün baya bir miktar para vererek oyunu yayın tarihine yetiştirdi. Burada dikkat çekilecek kısım ücret. Sanırım Konami o dönem kazandığının %70ini oyunu yetiştirmek için harcamıştı. Bunu bi araştıracam çünkü net hatırlamıyourm tam olarak. Neyse oyun işi göründüğü kadar basit değil ne yazık ki, hiç bir işinde olmadığı gibi...