lostyazilim
tr.link

TTNET bayilerine dikkat edin

12 Mesajlar 5.081 Okunma
lstbozum
tr.link

Atakan Atakan Emekli. Kullanıcı
  • Üyelik 20.05.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek -
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad A** U**
  • Mesajlar 6139
  • Beğeniler 2442 / 2410
  • Ticaret 12, (%100)
Bloğumda yazdığım yazıyı burada da paylaşayım dedimki, faydam olsun dikkat edin diye.. :) Öncelikle şunu söyleyeyim, bu konunun ***** ile bir alakası yok, olay bayilerle ilgili. Zaten yazıyı okuduğunuzda anlayacaksınız.

-----------------------------------------------------------------

***** bayilerine dedim çünkü bu konunun ***** ile bir ilgisi ve alakası yok. Olaya şöyle başlayayım; uzun süredir ***** müşterisiyiz. Birgün *****'in telefonu olmayan bir cep telefonundan aradılar. Dedikleri aynen şöyle; "Uzun süredir ***** müşterisi olduğunuz için faturanız indirimli gelecek, bunu bildirmek için aradık" dediler. Ben de haliyle sevinerek "tamam, teşekkürler" dedim ve kapattım. Aradan birkaç gün geçti, ayrıntılı bilgi almak için tekrar görüşme ihtiyacı duydum, Twitter'dan yazdım ve aradılar sonra. Kontrol etti arayan yetkili, bu indirimden yararlanmak için meğer bir paket varmış buna geçmek lazımmış. Paket ayrıntıları şöyle; 12 ay boyunca 39 TL ödüyorsunuz ve 12 ay sonra fiyat 59 TL oluyor. İşin sinir eden yanı, bu paketten yararlanabilmek için 24 ay taahhüt vermek zorundasınız (öyle yazıyor). Paketin yanında netdisk hediyeli, neyse o önemsiz. ******* çalışanı bir abimden (sağolsun) öğrendimki, bunu yapan Bursa'da bir firmaymış ve taahhüt yapmış (!). Taahhüt falan çok gariptir ki birsürü belge var ve birsürü sayfaya imza atarak böyle birşey olabilir. Oysa ki telefonda ne paket ile ilgili birşeyden bahsedildi, ne de taahhütten... Bu kadar kolay olmamalıydı taahhüt. *****'i suçluyordumki ancak, durum ***** ile alakalı bir durum değilmiş. Bunu yapan Bursa'da bir firma / bayi. Yukarıda da dediğim gibi Gelelim size tavsiye edeceklerime; HİÇBİR ŞEKİLDE 444 0 375 TELEFONU (*****'İN RESMİ VE TEK NUMARASI) DIŞINDA HİÇBİR GELEN ARAMA VE TELEFON NUMARASINDAN, İNTERNETİNİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞME YAPMAYIN.... Aksi halde telefonda verdiğiniz "teşekkür ederim" ya da "tamam" cevabınızı ya paket değişikliği olarak algılıyor çakal bayiler, ya da taahhüt olarak algılıyor. Bu konunun ***** ile bir alakası yoktur.

SONUÇ

*******'da görüştüğümüz yetkili kişi; bu konu ile ilgili şikayetler çoğalmaya başladı dedi. Taahhütü iptal edip eski tarifeye geri döndük.

http://www.atakanuslu.com/2012/02/*****-bayilerine-dikkat-edin.html
Soner3d isousluer FriedeKind

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

Aliihsansaran Aliihsansaran Türk büyüktür,üstündür! E-Mail Onaysız
  • Üyelik 07.02.2012
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Konya
  • Ad Soyad A** S**
  • Mesajlar 1568
  • Beğeniler 31 / 308
  • Ticaret 2, (%50)
Teşekkürler.Böyle insanlar çoğaldı.
Atakan

kişi bu mesajı beğendi.

FriedeKind FriedeKind Sms Onayı Gerekli Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 21.06.2011
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1431
  • Beğeniler 101 / 123
  • Ticaret 0, (%0)
yaparlar iyi anlamak lazım telden konuşurkende benide bu hatların taşıma olayı çıkınca turk.netten aradılar ben ilk başta ***** sandım sordum *****ten mi arıyorsunuz diye hayır dediler ama bir tanıdığım benim gibi ikinciye sormamış ***** sanmış turk.nete geçirmişler hattını boşu boşuna 176tl ödedi turk.nete geri *****e dönmek için atakanında dediği gibi hattınız neyse onun resmi numarası dışında gelen çağrılarla işlem yapmayın ha aradı diyelim cepten sizi kampanya var dedi ben kabul etmiyorum diyin sonra müşteri hizmetleri arayın eğer kampanya varsa işlemizi oradan yapın sonuçta cepten ararsa bayi görüşme kayır altına alınmıyor ama *****en ararsalar kayıt altına alıyor hak talep edebiliyorsunuz
 

 

Atakan Atakan Emekli. Kullanıcı
  • Üyelik 20.05.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek -
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad A** U**
  • Mesajlar 6139
  • Beğeniler 2442 / 2410
  • Ticaret 12, (%100)

FriedeKind adlı üyeden alıntı

yaparlar iyi anlamak lazım telden konuşurkende benide bu hatların taşıma olayı çıkınca turk.netten aradılar ben ilk başta ***** sandım sordum *****ten mi arıyorsunuz diye hayır dediler ama bir tanıdığım benim gibi ikinciye sormamış ***** sanmış turk.nete geçirmişler hattını boşu boşuna 176tl ödedi turk.nete geri *****e dönmek için atakanında dediği gibi hattınız neyse onun resmi numarası dışında gelen çağrılarla işlem yapmayın ha aradı diyelim cepten sizi kampanya var dedi ben kabul etmiyorum diyin sonra müşteri hizmetleri arayın eğer kampanya varsa işlemizi oradan yapın sonuçta cepten ararsa bayi görüşme kayır altına alınmıyor ama *****en ararsalar kayıt altına alıyor hak talep edebiliyorsunuz


Dedikleri aynen şöyle kelimesi kelimesine;
"Uzun süredir ***** müşterisi olduğunuz için faturanız indirimli gelecek, bunu bildirmek için aradık" dediler. Yani kaçırdığım bir olay ya da ağzımdan yanlışlıkla kaçan birşey yok :)

----------------

SONUÇ

*******'da görüştüğümüz yetkili kişi; bu konu ile ilgili şikayetler çoğalmaya başladı dedi. Taahhütü iptal edip eski tarifeye geri döndük.
 

 

wmaraci
wmaraci

DeLi1SeY DeLi1SeY 1881 - 193∞, özlemle... Kullanıcı
  • Üyelik 24.09.2011
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Memur
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad C** Ö**
  • Mesajlar 1386
  • Beğeniler 232 / 263
  • Ticaret 2, (%100)
Benim başıma gelende ap ayrı 4 gün arka arkaya 444 0 375 den aradılar yani resmi numaradan 6gb olan kotanızı 12gb a cıkaralım sadece 7 lira fazla ödeyin dediler.. bende ilk 2 de kabul etmedim 3de tmm dedim 4. gün nedense yine aradı neyse pederi istedi onaylıorum felan onayladılar iyi dedim rahat rahat kullanayım kotam 12 diye ben 10 gb kullandım tutup 72 lira fatura gönderdiler aradım vs vs kayıtları araştırdılar yok diyo geçmemişiniz ama ***** resmi numaradan aradılar adım gibi eminim bundan... sonuc? Smile geçtim :D
I love you Smile :D ***** alt yapısında *****ten daha hızlı:d
 

 

Belki bir gün dünyadaki tüm kadınları anlayabilirim, ama Google'ı hiç bir zaman anlayamayacağım.

csariaslan csariaslan Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 26.12.2011
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek memur
  • Konum Kırıkkale
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1098
  • Beğeniler 226 / 281
  • Ticaret 48, (%100)
benide aradılar ***** müsterilerine modem veriyor bedevam diye istiyorsaniz gönderelim dediler tmm gönderin dedim daha gelecek :D *****i aradım adamlar yok böyle bir kampanyamiz dediler *****in bilgisi olmadan bir sürü kampanya cikartiyorlar
 

 

Yrlmz Yrlmz WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.12.2011
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Kamu
  • Konum Konya
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 794
  • Beğeniler 24 / 137
  • Ticaret 5, (%100)
kablonet kullanıyorum beni bile aradılar kaç kere düşünün artık :D
 

 

Elbet birgün...

trakyam trakyam WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 27.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet - / E
  • Meslek serbest
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 29
  • Beğeniler 1 / 3
  • Ticaret 0, (%0)
Eski bir TT Bayi olarak sizi bilgilendireyim.

Eskiden millet olarak ADSL kuyruğuna girerdik. Port çıksa da bağlanmaya başlasak, kendim ilk ADSL'imi bağlattığım zaman 15 gün beklemiştim. İş şimdi tezgahlara kadar düştü. 2007 yılında ******* ile çalışmayı bıraktım. Çalışmayı bıraktığım sene aylık ortalama ADSL başvurum, 350-400 arası idi. Hakediş başına ortalam 25-40 TL arası para alıyorduk.

İş şimdi tezgaha düşmemdeki kasıt, pazar daraldı. 3G'ydi, özel firmalardı, yapılan başvurular bayi başına üçlü rakamlardan düşmeye başladı. Önceden evrakla resmi bir biçimde yapılan başvurular, evraksız, kimliksiz, düzmece evrak ve en önemlisi (TTNet'in kontrolsüzlüğü) ses kaydıyla yapılır oldu. TT bayi olmayan, sadece bu iş için açılan CALLCENTER'lar mağdur olan arkaşımıza yapılan gibi, ses kaydıyla işi bitirip hakediş elde etmekte ve vatandaşımızı bilgilendirmeden, kafasına göre işlem yapmaktadır. Hat sahibinin olmasına da gerek duyulmadan, bir iki basit güvenlik sorusuyla işlem halledilmektedir.

Şuan hala yakınım, eşim dostum kimim varsa diyorum ki; telefon üzerinden yapılan bilgilendirme, başvuru gibi işlemleri onaylamayınız! İlgilenmiyoruz diyip geçin. Şu da var, bayilerde sütten çıkmış ak kaşık değildir. Okumadan hiç bir evrak imzalamayın.

Ek Olarak:

DeLi1SeY adlı üyeden alıntı

***** resmi numaradan aradılar adım gibi eminim bundan...


Voip(internet üzerinden telefon görüşmesi) telefon sistemleri ile istediğiniz numarayı sağlayabilirsiniz. 155 olarak bile aranabilirsiniz. Arayan CALLCENTER'lar uygun maliyetli olduğu için bu sistemi kullanmaktadır. Tekrar söylüyorum; telefon ile yapılan başvuruları onaylamayınız, evrakı okumadan altına imza atmayınız.
 

 

Atakan Atakan Emekli. Kullanıcı
  • Üyelik 20.05.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek -
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad A** U**
  • Mesajlar 6139
  • Beğeniler 2442 / 2410
  • Ticaret 12, (%100)

trakyam adlı üyeden alıntı

Eski bir TT Bayi olarak sizi bilgilendireyim.

Eskiden millet olarak ADSL kuyruğuna girerdik. Port çıksa da bağlanmaya başlasak, kendim ilk ADSL'imi bağlattığım zaman 15 gün beklemiştim. İş şimdi tezgahlara kadar düştü. 2007 yılında ******* ile çalışmayı bıraktım. Çalışmayı bıraktığım sene aylık ortalama ADSL başvurum, 350-400 arası idi. Hakediş başına ortalam 25-40 TL arası para alıyorduk.

İş şimdi tezgaha düşmemdeki kasıt, pazar daraldı. 3G'ydi, özel firmalardı, yapılan başvurular bayi başına üçlü rakamlardan düşmeye başladı. Önceden evrakla resmi bir biçimde yapılan başvurular, evraksız, kimliksiz, düzmece evrak ve en önemlisi (TTNet'in kontrolsüzlüğü) ses kaydıyla yapılır oldu. TT bayi olmayan, sadece bu iş için açılan CALLCENTER'lar mağdur olan arkaşımıza yapılan gibi, ses kaydıyla işi bitirip hakediş elde etmekte ve vatandaşımızı bilgilendirmeden, kafasına göre işlem yapmaktadır. Hat sahibinin olmasına da gerek duyulmadan, bir iki basit güvenlik sorusuyla işlem halledilmektedir.

Şuan hala yakınım, eşim dostum kimim varsa diyorum ki; telefon üzerinden yapılan bilgilendirme, başvuru gibi işlemleri onaylamayınız! İlgilenmiyoruz diyip geçin. Şu da var, bayilerde sütten çıkmış ak kaşık değildir. Okumadan hiç bir evrak imzalamayın.

Ek Olarak:

Voip(internet üzerinden telefon görüşmesi) telefon sistemleri ile istediğiniz numarayı sağlayabilirsiniz. 155 olarak bile aranabilirsiniz. Arayan CALLCENTER'lar uygun maliyetli olduğu için bu sistemi kullanmaktadır. Tekrar söylüyorum; telefon ile yapılan başvuruları onaylamayınız, evrakı okumadan altına imza atmayınız.


Sürekli diğer firmalardan da arıyorlar zaten. İlgilenmiyoruz deyip kapatıyorum. Bundan sonra da 444 0 375 dışında internet ile ilgili hiçbir şekilde görüşmemeye dair and içtim.

Dediğiniz gibi herşey değişti artık.
Açık söylüyorum, bazı bayiler var ki (beni kandıranlar gibi) çok adiler (kibar oldu biraz ama kusura bakmayın). Bir konuşmaya dayanarak taahhüt mü olur yahu :) Neyseki iptal ettirdik. Bayilerin aylık belli bir kotası var biliyorum ama böyle de ş*refsizlik yapılarak olmaz ki.
 

 

Soner3d Soner3d Renkler her dili konuşur. Kullanıcı
  • Üyelik 09.03.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Freelance Grafiker
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** D**
  • Mesajlar 198
  • Beğeniler 59 / 16
  • Ticaret 3, (%100)
Benim evide arıyorlarmış 3 4 kere aramışlar. Ben evdeyken aramazlar ki güzel bi söviyim bunlara.
 

 

Tasarım işleriniz ile ilgili özel mesajla iletişime geçebilirsiniz.
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al