Bloğumda yazdığım yazıyı burada da paylaşayım dedimki, faydam olsun dikkat edin diye.. :) Öncelikle şunu söyleyeyim, bu konunun ***** ile bir alakası yok, olay bayilerle ilgili. Zaten yazıyı okuduğunuzda anlayacaksınız.
-----------------------------------------------------------------
***** bayilerine dedim çünkü bu konunun ***** ile bir ilgisi ve alakası yok. Olaya şöyle başlayayım; uzun süredir ***** müşterisiyiz. Birgün *****'in telefonu olmayan bir cep telefonundan aradılar. Dedikleri aynen şöyle; "Uzun süredir ***** müşterisi olduğunuz için faturanız indirimli gelecek, bunu bildirmek için aradık" dediler. Ben de haliyle sevinerek "tamam, teşekkürler" dedim ve kapattım. Aradan birkaç gün geçti, ayrıntılı bilgi almak için tekrar görüşme ihtiyacı duydum, Twitter'dan yazdım ve aradılar sonra. Kontrol etti arayan yetkili, bu indirimden yararlanmak için meğer bir paket varmış buna geçmek lazımmış. Paket ayrıntıları şöyle; 12 ay boyunca 39 TL ödüyorsunuz ve 12 ay sonra fiyat 59 TL oluyor. İşin sinir eden yanı, bu paketten yararlanabilmek için 24 ay taahhüt vermek zorundasınız (öyle yazıyor). Paketin yanında netdisk hediyeli, neyse o önemsiz. ******* çalışanı bir abimden (sağolsun) öğrendimki, bunu yapan Bursa'da bir firmaymış ve taahhüt yapmış (!). Taahhüt falan çok gariptir ki birsürü belge var ve birsürü sayfaya imza atarak böyle birşey olabilir. Oysa ki telefonda ne paket ile ilgili birşeyden bahsedildi, ne de taahhütten... Bu kadar kolay olmamalıydı taahhüt. *****'i suçluyordumki ancak, durum ***** ile alakalı bir durum değilmiş. Bunu yapan Bursa'da bir firma / bayi. Yukarıda da dediğim gibi Gelelim size tavsiye edeceklerime; HİÇBİR ŞEKİLDE 444 0 375 TELEFONU (*****'İN RESMİ VE TEK NUMARASI) DIŞINDA HİÇBİR GELEN ARAMA VE TELEFON NUMARASINDAN, İNTERNETİNİZ İLE İLGİLİ GÖRÜŞME YAPMAYIN.... Aksi halde telefonda verdiğiniz "teşekkür ederim" ya da "tamam" cevabınızı ya paket değişikliği olarak algılıyor çakal bayiler, ya da taahhüt olarak algılıyor. Bu konunun ***** ile bir alakası yoktur.
SONUÇ
*******'da görüştüğümüz yetkili kişi; bu konu ile ilgili şikayetler çoğalmaya başladı dedi. Taahhütü iptal edip eski tarifeye geri döndük.
http://www.atakanuslu.com/2012/02/*****-bayilerine-dikkat-edin.html