Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun. Yazdıklarınız dan bir nokta dikkatimi çekti. Hizmeti satıyorsun destek vermıyorsun. noktası.

Sunucu hizmetlerinde destek işletim sistemi ve erişim ile ilgili verilir. Bunun haricindeki yazılımların yada sorunların tamamı firma insiyatifi ile ücretsiz yada ücretli verilir. Bunun ticaret ahlakı ıle ılgısı yoktur.

Misal yukarıda arkadaş Natro dan bahsetmiş oradan örnek vereyim. Şunu bilmenizi isterim ki Natro bana göre Türkiyenin en kaliteli ve En iyi servis sağlayıcısıdır. Sadece destek konusunda ticari ahlaktan bahsettıgınız ıcın bir örnek vereceğim.

Natro dan sunucu hizmeti aldıgınız da vereceği destek kapsamlarını bu lınkte gorebılırsınız.
http://www.natro.com/SunucuHizmetleri/SunucuDestek.asp

Linki incelediğiniz de farkedeceksiniz ki sadece Erişim desteği mevcuttur. Diğer destek kapsamları ÜCRETLİDİR. Natro damı Ahlaksız oldu şimdi ?

Ayrıca Turhost tan bahsetmiş yine arkadaş. Turhost ta turkıyenın kalıtelı fırmalarındandır.
Turhostta aşağıdaki linkte EK hizmetler bölümünde şöyle beyan eder;
http://www.turhost.com/vmware-vcloud-sunucu.html
Destek Paketi
$20.00 /ay Cpanel + CloudLinux + Cloud Backup alınması durumunda hizmet verilir. Aylık 3 saatlik destek ve monitoring hizmetini kapsar.



Yani türkiyenin 2 tane gözde firması ticari ahlaksız mı oldu sımdı. Alakası yok . Bu işin doğasında bu var.

Sunucu kullanmayı bilmiyor iseniz ve illa sunucu kullanmanız gerekiyor ise bu destek bedellerini de ödeyeceksiniz. Yada yurtiçi veya yurt dışı kurslara giderek kullanmayı öğrenebilirsiniz.

Yöncü firmasını ne tanırım nede çalışmışlıgımız vardır. Hiç bir ilgimiz de yoktur. Ama bizde bir servis sağlayıcısı olarak müşterilerimize sadece ERİŞİM ve YENİDEN KURULUM desteği vermekteyiz. Bunun ahlaksızlık ile hiç bir ilgisi yoktur. Asıl bunun adı ticarettir.

Satın almış oldugunuz ürün fiziksel bir ürün değildir. Bir hizmet satın alıyorsunuz. Hizmet te insanlarla verilir. İnsanların da emeğinin karşılıgını o firma belirler. İster kabul edersiniz ister etmezsiniz.

Saygılar, iyi forumlar.