lostyazilim
tr.link

Vodafone internet ücreti kesip duruyor

16 Mesajlar 2.801 Okunma
acebozum
tr.link

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)
Birkaç gün arayla vadafone hattımdan internet ücreti kesiyor. Üstelik mobil veri kapalı iken!!

Hattımın internetini neredeyse hiç kullanmıyorum ve daima kapalıdır. Sadece wifi ile internete bağlanırım. Mobil veri kapalı iken bir şeylere bakıp çıktığımda birkaç dakika sonra anında 0,30 TL kesiyorlar.

Şubeye gittim sorun görünmüyor dediler. Müşteri hizmetlerini aradım sorun yok dediler hatta bana inanmadılar yalancılıkla suçladılar. Ekran görüntüsü alıyorum artık kanıt olsun diye. Dolu dolu kanıtım var.

Hat faturasız, fazla kullanmadığım için faturalıya geçmeyi düşünmüyorum. Bana faturalı olmazsanız bu durum normal dediler. Böyle bir şey var mı gerçekten? Ya yeni hat al ya da faturalı tarifeye geç demekten başka hiçbir şey yapmıyorlar.

Başına gelen veya benzer bir olay yaşayan var mıdır aramızda? Ne yapmalıyım hiçbir fikrim yok.

Cihaz Samsung note 4
 

 

elektronikssl
webimgo

AtaTekin AtaTekin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 702
  • Beğeniler 301 / 269
  • Ticaret 7, (%100)
Bilgisayar tarayıcısından Vodafone Self Servis uygulamasına girin harcama kısmında ne yazdığına bir bakın belki başka bişey için kesiyo olabilir
 

 

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)
IIFSMII dediğiniz şekilde girip kontrol ettim son 23 Ağustos'tan beri günde 7-8 sefer kestikleri burada kayıtlı.

Bir de bana sorun yok kesilmemiş dediler üstüne yalanladılar beyanlarımı. Ben şimdi kime gideyim, her gün benden 15 kuruş, 30 kuruş sömürüyorlar internet kullanım ücreti diye.

AtaTekin

kişi bu mesajı beğendi.

AtaTekin AtaTekin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 702
  • Beğeniler 301 / 269
  • Ticaret 7, (%100)
Size tavsiyem Twitterdan şikayetinizi dile getirmeniz büyük firmalar sosyal medyaya fazlasıyla önem veriyor. Benim vodafone ile problemim olduğu direkt twitterdan mesaj atıyorum daha hızlı ve ilgililer :rolleyes:
 

 

wmaraci
wmaraci

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)

IIFSMII adlı üyeden alıntı

Size tavsiyem Twitterdan şikayetinizi dile getirmeniz büyük firmalar sosyal medyaya fazlasıyla önem veriyor. Benim vodafone ile problemim olduğu direkt twitterdan mesaj atıyorum daha hızlı ve ilgililer :rolleyes:


Tavsiyeniz için teşekkürler. Aklıma gelmemişti, deneyeceğim bakalım neler olacak.
 

 

AtaTekin AtaTekin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 702
  • Beğeniler 301 / 269
  • Ticaret 7, (%100)
Gelişmeleri bildirirseniz sevinirim iyi akşamlar
 

 

bortecine bortecine WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 28.05.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Editör
  • Konum Afyon
  • Ad Soyad O** B**
  • Mesajlar 27
  • Beğeniler 8 / 6
  • Ticaret 12, (%92)
Vodafone çok sıkıntılı bir yer. Orada MH olarak çalıştığım için biliyorum, durduk yere abonelikleri falan çıkıyordu müşterilerin.
Faturalı hatta geçecekseniz, son tercihiniz Vodafone olsun. Çünkü şimdiye kadar gördükleriniz, o zaman ki göreceklerinizin yanında devede kulak kalır :)
Ha şunu da söyleyeyim; o zamanlar en iyi internet desteği, 3g hızı ve hizmeti de Vodafone'daydı. Şimdi nasıl bilmiyorum.
 

 

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)
börteçine Faturalı hattım otomatik ödemedeyken her ay faturama +10 TL ekliyorlardı. Tesadüfen fark edip müşteri hizmetlerini arayıp geri ödeme almıştım. Bir daha Vodafone asla derken düştük ellerine işte. Faturasız, kimse haksız para alamaz dedik, kesip duruyorlar boyuna.

IIFSMII Tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Hattı sıfırladığını söyledi, her zamanki gibi bir sorun görünmüyormuş. Tekrar aynı sorun devam ederse sosyal medyadan karalama kampanyası başlatacağım ne yapayım :)

Kesilen ücretin iadesini talep ettim. "Hizmet bedeli olarak göründüğünden Vodafone geri iade yapmaz." dedi.
 

 

AtaTekin AtaTekin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 702
  • Beğeniler 301 / 269
  • Ticaret 7, (%100)
50 bin Tl fatura görmüştüm twitterda. Şirket hesabıymış sonra düzelttiler sanırım :D
 

 

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)
Bir de sorun çıktığında "Olabiliyor bazen." diyorlar :)
 

 

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al