Merhaba, h-p marka bir laptopum mevcut 8. ayın 10unda servise verdim daha cihaz tamir edilemedi 20. iş günü arayıp iade talebinde bulundum ücretin bilgisayarım garanti dahilinde gittiği için tüketici hakları dahilinde iade alıyorum yanlış bir bilgim yoksa ancak müşteri kordinatörü ile görüşmemde yurt dışına mail atıcağını ve kesin olarak onaylanmayabilir gibi bir şey söyledi cihazın parçaları gelmiş bu cuma vs. teslim edilmesi bekleniyormuş ancak 20 iş günü geçtiği için ben yeni cihaz aldım bir arkadaşımdan onu kullanıyorum cihazı almayı kesin olarak istemiyorum ancak biz tamiri gercekleştirdik iade yapamayız tarzında bir şey derlerse tüketici haklarına başvurmam gerekicek sanırım neler yapmam gerekiyor yarin kesin iade yapılıp yapılmayacağı belli olucak ancak cihazı kesin olarak istemiyorum tamir edilse bile bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim neler yapmam gerekiyor ?