wmaraci reklam
lidertakipci

Bilgisayar iadesi alınır mı ? (20 iş günü sonrası)

5 Mesajlar 987 Okunma
advertseo
wmaraci reklam

berkangndz berkangndz Php & Swift Developer Kullanıcı
  • Üyelik 04.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek .
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad B** G**
  • Mesajlar 366
  • Beğeniler 175 / 87
  • Ticaret 7, (%100)
Merhaba, h-p marka bir laptopum mevcut 8. ayın 10unda servise verdim daha cihaz tamir edilemedi 20. iş günü arayıp iade talebinde bulundum ücretin bilgisayarım garanti dahilinde gittiği için tüketici hakları dahilinde iade alıyorum yanlış bir bilgim yoksa ancak müşteri kordinatörü ile görüşmemde yurt dışına mail atıcağını ve kesin olarak onaylanmayabilir gibi bir şey söyledi cihazın parçaları gelmiş bu cuma vs. teslim edilmesi bekleniyormuş ancak 20 iş günü geçtiği için ben yeni cihaz aldım bir arkadaşımdan onu kullanıyorum cihazı almayı kesin olarak istemiyorum ancak biz tamiri gercekleştirdik iade yapamayız tarzında bir şey derlerse tüketici haklarına başvurmam gerekicek sanırım neler yapmam gerekiyor yarin kesin iade yapılıp yapılmayacağı belli olucak ancak cihazı kesin olarak istemiyorum tamir edilse bile bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim neler yapmam gerekiyor ?
 

 

wmaraci
reklam

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
20 iş gününü geçtiyse eğer ücret iadesi, birebir değişim ve ayıp oranında indirim talep edebilirsiniz. Eğer kabul etmezler ise servise verdiğiniz tarihi ve alacağınızı tarihi, servis raporunu alıp tüketici haklarına gidip şikayet edebilirsiniz. Servis 10 yıl yedek parça bulundurmak zorunda. Parça bekliyoruz gerekçesini açıkça gerçekçi bulmadım.

Okeskin adlı üyeden alıntı

Merhaba, Ocak 2016'dan sonra yeni bir kanun çıkmadıysa ve satıcı firma aksini belirtmedikçe 20 iş günü kavramı ürünün teknik servise ulaşmasından itibaren başlar ve kargoya verdiği dakikadan sonra da biter.
 

 

iyi.

berkangndz berkangndz Php & Swift Developer Kullanıcı
  • Üyelik 04.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek .
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad B** G**
  • Mesajlar 366
  • Beğeniler 175 / 87
  • Ticaret 7, (%100)

Okeskin adlı üyeden alıntı

20 iş gününü geçtiyse eğer ücret iadesi, birebir değişim ve ayıp oranında indirim talep edebilirsiniz. Eğer kabul etmezler ise servise verdiğiniz tarihi ve alacağınızı tarihi, servis raporunu alıp tüketici haklarına gidip şikayet edebilirsiniz. Servis 10 yıl yedek parça bulundurmak zorunda. Parça bekliyoruz gerekçesini açıkça gerçekçi bulmadım.


hocam saolun :) 20 iş gününü geçti ben kesin iade almak istiyorum ancak ordaki müşteri kordinatorü ürünü iadesini ben yurt dışına ileticiem ancak olumsuzda olabilir diyor ancak 20 iş günü geçtiği için tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum yarin kesin bi bilgi alıcam benim cihazı almam mı gerekiyor bana bu cuma vs. yapılır dendi ancak 20 iş günü çoktan geçti benim cihazı alıp köşeye koyup devamında tüketici haklarınamı başvurmam gerekiyor tam ayrıntılı yazabilirseniz çok iyi olur verdiğim tarihe ait belge mevcut elimde aldığımda da belge alırım :) mesaj bekliyorum kusura bakmayın karmaşık yazdım biraz

ek olarak parçaları türkiye stoklarında mevcut değilmiş yurt dışından bekliyorlardı bu tarz bir konuşma geçmişti hocam ama kafama takılan konu iade onaylanmayabilir tarzı konuşmasıydı müşteri kordinatörünün yarin kesin olarak bir bilgi alıcam bakalım.
 

 

Okeskin Okeskin SUPREMACY Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad O** K**
  • Mesajlar 880
  • Beğeniler 836 / 288
  • Ticaret 18, (%100)
berkangndz Normalde HP servis konusunda sıkıntı çıkarmaz ama farklı bir servisse normaldir. Telefonda yasal sürenin dolduğunu ve haklarınızdan bahsedin. 20 iş günü serviste geçecek süredir, bu 20 gün içerisinde tüm sorunları halletmeleri gerekiyor. Eğer kabul etmez derse alırsın bilgisayarı, eline ulaştıktan sonra tüm belgelerle tüketici heyetine gidersin hem bilgisayarı kullanmaya devam edersin hem de süreci başlatmış olursun. 10-12 ay sürer ama iade işlemini yapabilirsin.
 

 

iyi.
wmaraci
wmaraci

berkangndz berkangndz Php & Swift Developer Kullanıcı
  • Üyelik 04.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek .
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad B** G**
  • Mesajlar 366
  • Beğeniler 175 / 87
  • Ticaret 7, (%100)

Okeskin adlı üyeden alıntı

berkangndz Normalde HP servis konusunda sıkıntı çıkarmaz ama farklı bir servisse normaldir. Telefonda yasal sürenin dolduğunu ve haklarınızdan bahsedin. 20 iş günü serviste geçecek süredir, bu 20 gün içerisinde tüm sorunları halletmeleri gerekiyor. Eğer kabul etmez derse alırsın bilgisayarı, eline ulaştıktan sonra tüm belgelerle tüketici heyetine gidersin hem bilgisayarı kullanmaya devam edersin hem de süreci başlatmış olursun. 10-12 ay sürer ama iade işlemini yapabilirsin.


hocam ilgin alakan için teşekkürler :) yasal haklarımı telefonda belirtmiştim zaten bugün aradılar biraz önce iade işlemlerinizi kabul ettiler yurt dışı iadenizi yapmak için form göndericem size onun fotoğraflarını gönderin bize dediler imzalayıp vs. sonuç olarak iade yapılıcak beklediğim gibi kötü bir sonuç olmadı çoğu kişi iade vs. vermediğinden dolayı şikayet açmıştı onları göz önüne alınca şaşırdım doğrusu neyse iade alıcaz bakalım :)
Okeskin

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al