Okeskin adlı üyeden alıntı

20 iş gününü geçtiyse eğer ücret iadesi, birebir değişim ve ayıp oranında indirim talep edebilirsiniz. Eğer kabul etmezler ise servise verdiğiniz tarihi ve alacağınızı tarihi, servis raporunu alıp tüketici haklarına gidip şikayet edebilirsiniz. Servis 10 yıl yedek parça bulundurmak zorunda. Parça bekliyoruz gerekçesini açıkça gerçekçi bulmadım.


hocam saolun :) 20 iş gününü geçti ben kesin iade almak istiyorum ancak ordaki müşteri kordinatorü ürünü iadesini ben yurt dışına ileticiem ancak olumsuzda olabilir diyor ancak 20 iş günü geçtiği için tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum yarin kesin bi bilgi alıcam benim cihazı almam mı gerekiyor bana bu cuma vs. yapılır dendi ancak 20 iş günü çoktan geçti benim cihazı alıp köşeye koyup devamında tüketici haklarınamı başvurmam gerekiyor tam ayrıntılı yazabilirseniz çok iyi olur verdiğim tarihe ait belge mevcut elimde aldığımda da belge alırım :) mesaj bekliyorum kusura bakmayın karmaşık yazdım biraz

ek olarak parçaları türkiye stoklarında mevcut değilmiş yurt dışından bekliyorlardı bu tarz bir konuşma geçmişti hocam ama kafama takılan konu iade onaylanmayabilir tarzı konuşmasıydı müşteri kordinatörünün yarin kesin olarak bir bilgi alıcam bakalım.