Merhabalar uzun süredir bu proje üzerinde çalışıyorum. Basit bir web tabanlı 2d rpg aslında. Ancak savaş sistemi ve oyunun mantığı diğerlerine göre aşırı farklı. Ancak bu fikirde devam etmek iyi olur mu bilemedim bir size sormak istedim değerli arkadaşlar.

-Savaş sistemi tamamen dahil olduğunuz birliğe bağlantılı olarak oluyor.
Birliğinizde ki adamlar ne kadar güçlü ise size savaş esnasında okadar yardımcı olmuş oluyorlar. Şöyle söylemek daha doğru olucak.

Rakip ile savaştasınız.
Rakip 10 kişilik bir birlikte ve bu 10 kişilik birlikte yalnızca 2 kişi online.
Siz 25 kişilik bir birliktesiniz ve 10 kişibirlikte online.

Savaşa girdiğinizde sizin karakterinizle beraber yanınızda o birlikteki diğer 24 karakterde bulunuyor. Bu birlikteki tüm karakterler savaşa tam olarak dahil olup sizin toplam saldırı ve savunma güçlerinize destek oluyorlar. online olmayan üyelerin karakterleri savaşa bulunan toplam güçlerinin %80'i kadar destek güç verebiliyorlar. Ama online olan üyelerin karakterleri tam güçte yani &100 olacak şekilde karakterinize güç veriyorlar.

Bu plan ile
-Hem oyun içi rekabeti
-hem oyun içi birliğin ve arkadaşlığın sağlanması
-hemde aktif oyuncu kitlesini sürekli artacak şekilde sabit tutmayı hedefliyorum.

Yani tek başına kalan bir oyuncu oyunda asla başarılı olamayacak. Sizce nasıl bir plan ? ben gerçekten benimsedim