MrB
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
16.06.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
öğrenci
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
B** Ö**
-
Mesajlar
945
-
Beğeniler
87 / 262
-
Ticaret
1, (%100)
Merhabalar uzun süredir bu proje üzerinde çalışıyorum. Basit bir web tabanlı 2d rpg aslında. Ancak savaş sistemi ve oyunun mantığı diğerlerine göre aşırı farklı. Ancak bu fikirde devam etmek iyi olur mu bilemedim bir size sormak istedim değerli arkadaşlar.
-Savaş sistemi tamamen dahil olduğunuz birliğe bağlantılı olarak oluyor.
Birliğinizde ki adamlar ne kadar güçlü ise size savaş esnasında okadar yardımcı olmuş oluyorlar. Şöyle söylemek daha doğru olucak.
Rakip ile savaştasınız.
Rakip 10 kişilik bir birlikte ve bu 10 kişilik birlikte yalnızca 2 kişi online.
Siz 25 kişilik bir birliktesiniz ve 10 kişibirlikte online.
Savaşa girdiğinizde sizin karakterinizle beraber yanınızda o birlikteki diğer 24 karakterde bulunuyor. Bu birlikteki tüm karakterler savaşa tam olarak dahil olup sizin toplam saldırı ve savunma güçlerinize destek oluyorlar. online olmayan üyelerin karakterleri savaşa bulunan toplam güçlerinin %80'i kadar destek güç verebiliyorlar. Ama online olan üyelerin karakterleri tam güçte yani &100 olacak şekilde karakterinize güç veriyorlar.
Bu plan ile
-Hem oyun içi rekabeti
-hem oyun içi birliğin ve arkadaşlığın sağlanması
-hemde aktif oyuncu kitlesini sürekli artacak şekilde sabit tutmayı hedefliyorum.
Yani tek başına kalan bir oyuncu oyunda asla başarılı olamayacak. Sizce nasıl bir plan ? ben gerçekten benimsedim
-
Üyelik
13.09.2016
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Yapay Zeka Mühendisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
E** E**
-
Mesajlar
578
-
Beğeniler
108 / 132
-
Ticaret
8, (%100)
Plan güzel , ama insanlar karmaşıklğı sevmez , biraz sadeliğe önem verirseniz oyunun güzel yerlere geleceğini düşünüyorum çünkü yazacağınız sistemin algoritması biraz zor geldi bana :) başarılar dilerim oyun çıkarsa bilgilendirin
scobur
WM Aracı
Telefon Onaysız
-
Üyelik
25.07.2016
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Elektrik Elektronik
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
E** M**
-
Mesajlar
379
-
Beğeniler
218 / 78
-
Ticaret
4, (%75)
Knight üzerinden yola çıkarsak oyunun en sevdiğim özelliği partilerdi. Orda dönen muhabbeti hatırladıkça özlerim. Oyuna girmenin amacı muhabbet edip kafa dağıtmak bunu yaparkende oyun içinde gelişmek olunca gerçekten oyuna saatlerini verebiliyor insan. Bunun en güzel örneği de eski knight online.
Bu birlik olayını oyunun geneline yaymanız iyi olur. Savaşacak taraflar rastgele mi belirleniyor yoksa belli güç aralıkları mı? Takdir edersiniz ki oyun birincisi ile sonuncusunun savaşmasına gerek yok :)
Heuristic
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
04.07.2014
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Web Hacking, Exploits/Vuln.
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
4777
-
Beğeniler
1139 / 2068
-
Ticaret
297, (%99)
Proje hoşuma gitti. Hayırlı olması dileğiyle, başarılar dilerim.