lostyazilim
tr.link

.net Domain ve Yanında 3 Aylık Reseller Hosting Hediyesi ile 4 TL / YIL

17 Mesajlar 3.689 Okunma
lstbozum
tr.link

Maybe Maybe Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 23.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Analist
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad Ü** A**
  • Mesajlar 117
  • Beğeniler 29 / 42
  • Ticaret 1, (%100)
Firmanızda ki bütün çalışanlarla konuşma sağladık neden transfer ücretini ilk görüşmemiz de sormuş olmamıza rağmen sadece bizden kod istendiği gerekli transferin hemen başlatılacağını yazmıyorsunuz ?.Yoksa o çalışanın da mı işine son verildi yada bu görüşmeden kimsenin haberi yok ?Resellerımızı iptal edip firmanıza geçiş yapmamızın nedeni buydu değil mi pardon sizin haberiniz yok bu durumdan çünkü ben kendi kendime sormuş olmalıyım ve cevap vermiş olmalıyım?.

Sonrasın da devam eden görüşme de ise yaşadığım bu sorunu başkalarının yaşamaması için bizzat bloglarımda yayımlayacağımı söylediğimde ki tavrınız da kimse ekmeğimizle oynayamaz hukuki işlem başlatacağız saçmalığına ne demeli peki ?.Yolladığım tickedlarda demediğimizin kalmaması destek sağladığımız kişilere karşı bizi mağdur etmenizden kaynaklanabilir mi peki ?. Ben tam olarak anlatıyorsam sizde tam olarak yazın ki eksiklik olmasın.Her zaman olduğu gibi siz herşeyi eksiksiz bilgilendirirsiniz biz kendi kafamıza göre bahane bulup sorun çıkarırız herşey dört dörtlük sorun sadece müşteridir.Tarafınızdan hizmet alan herkese Allah sabır versin.

Şunu da ekleyeyim

http://prnt.sc/cs4pwo
http://prnt.sc/cs4q2p
http://prnt.sc/cs4q7w
http://prnt.sc/cs4qcu
http://prnt.sc/cs4qhd

Müşteri panel kısmına tıkladığımız da hata alınıyor her kısımda.Kesinlikle haberdarsınızdır tabi bu konudan ama ben alıştınım burada 404 Not Found yazısı görmeye...
Economist portal

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
Maybe Biz hakaretleriniz için size hukuki işlem başlatırız dedik. Hakaret etmeye aşağılamaya hakkınız yokki. Ayrıca domain transferinde ücret istediğimiz için forumlarda şikayet konusu açarsanız insanlar size güler yahu. Bize gelip domain transferi için neler yapmam gerekli dediniz , sipariş oluşturup sipariş esnasında transfer kilidinizi kaldırıp transfer kodunuzu iletmeniz gerektiğini söyledik. Sipariş verirken oluşan fatura için hakaret işittik. Bu durumda hukuki işlem yapmadığımız için bize teşekkür etmeniz gerekirken bize gelip transferde ücret mi olur diyosunuz. Diğer firmalarda yok sanki sadece bizde var bu ücret :)
 

 

Cevik1 Cevik1 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Mühendis
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad F** Ç**
  • Mesajlar 63
  • Beğeniler 1 / 12
  • Ticaret 1, (%100)
Arkadaşlar yanlış anlamayın firma sahibini tanımam etmem henüz hiç hizmetlerinden birini de satın almadım, Memnuniyet veya bir memnuniyetsizlik belirtemem, Yalnız burada dikkat çekilecek çok önemli bir konu var.

Allah aşkına "Alırsanız Ekime" diye promosyon kodu üreten bir firmanın fransız sosyetesi mi olmasını bekliyorsunuz?

Alırsanız Ekime almazsanız .... Benim buradan anladığım çokta fifi yani :D

Firma sahibine nacizane önerim biraz daha ciddi promo code'ları bulmaları.
ErenGemici

kişi bu mesajı beğendi.

Maybe Maybe Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 23.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Analist
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad Ü** A**
  • Mesajlar 117
  • Beğeniler 29 / 42
  • Ticaret 1, (%100)
Ben size anlatmaktan daha önce usandım fakat sanırım siz cümleleri eksilterek anlatmaktan usanmamışsınız. Sizinle sadece ticked üzerinden görüşmemiz olmadı bu en son hadde de gerçekleşti değil mi.Artık uzun uzun konuşma zamanı değil maalesef kalitenizi çok kısa sürede piyasaya kanıtlamayı başardınız ve bunu değiştiremezsiniz.

http://prntscr.com/cs5kd9

Bu şikayetler sadece wmaracı ile kısıtlımı zannediyorsunuz.Biz sizi tanıdık tanımayanlarında google da araması yeterli olacaktır zaten.
 

 

wmaraci
wmaraci

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)

Cevik1 adlı üyeden alıntı

Arkadaşlar yanlış anlamayın firma sahibini tanımam etmem henüz hiç hizmetlerinden birini de satın almadım, Memnuniyet veya bir memnuniyetsizlik belirtemem, Yalnız burada dikkat çekilecek çok önemli bir konu var.

Allah aşkına "Alırsanız Ekime" diye promosyon kodu üreten bir firmanın fransız sosyetesi mi olmasını bekliyorsunuz?

Alırsanız Ekime almazsanız .... Benim buradan anladığım çokta fifi yani :D

Firma sahibine nacizane önerim biraz daha ciddi promo code'ları bulmaları.


Sloganı oluştururken düşündüğümüz şey tam olarak bu değildi. Kendi ön yargılarınızı katıp konuya yorum yapıyorsunuz ama burada insanların bu firma üzerinden geçim sağladığını , ekibin bu şekilde emeklerini sunduğunuda bilmeniz gerekir. Sloganı oluştururken duyuru mailinde Alırsanız Ekime Almazsanız Birdahakine ile hareket ettik.


Psycho Konuda yapılan haksız ve alakasız yorumların temizlenmesini talep ediyorum.
 

 

portal portal https://portalciyiz.com Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad Y** Ö**
  • Mesajlar 689
  • Beğeniler 101 / 288
  • Ticaret 14, (%100)
Hostazor Kendi müşteriniz sizinle yaşadığı sorunları belirtmiş hep iyi müşterilerin yazmasını mı bekliyordunuz? Kötü iz bıraktığınız müşteriler yazınca suçu hep başkasına mı atacaksınız? Herkese açık bir forum burası dileyen dilediği görüşü yazabilir. Gerçi ortada görüşten öte mağduriyetler söz konusu

Ayrıca "alırsan ekime" konusunda yılların sözünü bu kadar kişi yanlış biliyor bi siz mi doğru biliyorsunuz?

http://lmgtfy.com/?q=al%C4%B1rsan+ekime

Bu tutumunuz devam ederse buradan da banlanmanız yakındır...
 

 

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
Siz o şekilde anlıyor olabilirsiniz. Ama bizi o şekilde anladığınız için yargılamaya hakkınız yokki.

Ek Olarak:

portal adlı üyeden alıntı

Hostazor Kendi müşteriniz sizinle yaşadığı sorunları belirtmiş hep iyi müşterilerin yazmasını mı bekliyordunuz? Kötü iz bıraktığınız müşteriler yazınca suçu hep başkasına mı atacaksınız? Herkese açık bir forum burası dileyen dilediği görüşü yazabilir. Gerçi ortada görüşten öte mağduriyetler söz konusu

Ayrıca "alırsan ekime" konusunda yılların sözünü bu kadar kişi yanlış biliyor bi siz mi doğru biliyorsunuz?

http://lmgtfy.com/?q=al%C4%B1rsan+ekime

Bu tutumunuz devam ederse buradan da banlanmanız yakındır...


Garip olan şu ki , bir müşteri domain transferinde fatura oluşunca hakaretler ediyor , diğeri ise ona yardakçılık ediyor. Domain transferinin ücretli olduğu sipariş kısmında ve ürün detayları kısmında mevcut. Bize ücreti nekadar sorusu iletilmedi , bize hangi işlemleri yapmam gerekir dedi ve bizde o kişiye yapması gereken işlemleri anlattık. Sizin bunun gibi saçma bir konu üzerinden bize yüklenmenizde ayrıca bir saçmalık.
 

 

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al