Herkese merhaba,
Bugün başımdan geçen gazmatik maceramı sizinle paylaşmak istiyorum ki siz yaşamayasınız. Doğal gaz almak için yeni makineler yerleştirdiler bankamatik gibi işte bizde ya ne güzel en azından postanede sıra beklemeden alalım dedik. Parayı ve doğal gaz kartını makineye verdik. Sonrası hüsran parayı aldı ve gaz yüklemesi yapmadı ve parayı alıp yükleme yapmadığına dair fişi de verdi. Olabilir dedik sonuçta makine arıza yapabilir.
Sonrasında fişte bulunan telefon numarasını 0850 252 22 22 aradım. Bir bayan çıktı kendisine durumu anlattım, parayı aldı ancak yükleme yapmadı mağdur durumdayım yardımcı olun dedim. Kendisi hiçbir şey yapamayacaklarını, faturanın kesildiğini para iadesi yapamayacaklarını, başkent gazı aramamı söyledi. Kendisine tekrar tekrar anlatmama rağmen aynı şeyi tekrar etti.
Başkent doğal gazı aradım ki siz aramayın diye söylüyorum sürekli yönlendirmelerinden sonra robot bana şikayetiniz aldı dedi ve kapattı yani Başkent doğal gaz da zaten gazmatik şikayetleri diye bir bölüm yok.
Tekrar gazmatiki aradım Zeynep hanıma anlatmaya çalıştım tek cevap "Yapabileceğimiz birşey yok" kendisinden yetkili birisini aktarmasını istedim çünkü kendisinin sorunuma çözüm bulamadığını yetkili birisiyle görüşmek istediğimi söyledim. Yetkili birisini aktarmayacağını ancak onun beni arayabileceğini söyledi gene tartıştık, siz benim sorunuma çözüm bulamıyorsunuz lütfen yetkili birisini aktarın dedikçe aktarmam diye bağırmaya başladı. Telefonu kapattım.
Beş dakika sonra Kerem bey adına birisi aradı ve ikinci sahne, Kerem beyde aynı şeyleri anlattım. O da bana aynı şeyleri söyledi hiçbirşey yapamayacaklarını faturanın kesildiğini söyledi.
"Evet paranızı makine almış, gaz da yüklememiş bunu buradan görebiliyorum, ancak yapacak birşey yok. Kendim Başkent doğalgaz ile görüştüm. Maduriyetini anlıyorum" dedi.
O zaman beni ptt yönlendirin oradan kartıma dolum yapsınlar dedim. Böyle birşey yapamam, Başkent doğal gaz ile orada Ekrem bey var onunla görüşün dedi. Tamam dedim verin Ekrem beyin numarasını çünkü birçok yönlendirme yapıyor ulaşılamıyoru dedim. Böyle birşey yapamayacağını söyledi. Dedim ki Ekrem beye nasıl ulaşacağım o zaman. Kendisi bunun gizli bir bilgi olduğunu Ekrem beyin numarasını veremeyeceğini söyledi.
Kerem bey hakkınızda Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım sicil numaranızı söyler misiniz dedim. Veremeyeceğini söyledi ve bir süre daha tartıştık ve hiçbir şekilde yardımcı olamayacağını söyledi.
Bende makinenin verdiği fişi de ek yaparak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum. Görevli memura sordum ne kadar sürer dedim bana 3 ay için de sonuçlanır dedi.