lostyazilim
tr.link

Yılbaşı Webyayim Müşterilerine Erken Geldi! RESELLERDE BÜYÜK KAMPANYA ! MOBIL VE TTNET ÖDEMELI

21 Mesajlar 4.592 Okunma
acebozum
tr.link

webyayim webyayim Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Z** A**
  • Mesajlar 129
  • Beğeniler 10 / 23
  • Ticaret 7, (%71)
Merhabalar :

Gece kopma sorunları Firewall ve Swich sorunundan kaynaklı idi Dün gece degiştirecegimizi duyurduk ve bunlar ile ilgileniyoruz bugün de ister istemez kopmalar meydana gelmektedir bize Sosyal medya üzerinden ulaşabilirsiniz veya Skype : webyayim ekleyerek sorabilirsiniz.

Yaşanılan aksaklıktan dolayı Tüm müşterilerimizden özür dileriz.

SİSTEM AKTİF EDİLMİŞTİR.

Ek Olarak:

zeytin8899 adlı üyeden alıntı

Başlarda çok memnunduk ama devamlı kesinti sorunu ve bugunde gece 2 den bu yana halen sitem kapalı cidden moralimizi bozdu ki biz reselleri bu kampanyadaki fiyattan çok daha yüksege aldık.
Firmanın yaşattıgı bize bu kötü deneyimden sonra ve çözüm bulamamasından dolayı buraya da yazma gereksinimi duydum.
 

 

elektronikssl
webimgo

Fsocean Fsocean Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 15.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Elektrik Teknisyeni
  • Konum Karabük
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 257
  • Beğeniler 175 / 77
  • Ticaret 11, (%100)
Türkiye lokasyon da, limitsiz bantwich nasıl veriyorsunuz kardeşim?
 

 

webyayim webyayim Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Z** A**
  • Mesajlar 129
  • Beğeniler 10 / 23
  • Ticaret 7, (%71)

Fsocean adlı üyeden alıntı

Türkiye lokasyon da, limitsiz bantwich nasıl veriyorsunuz kardeşim?


Merhaba,

Network yapısı bize ait olduğu için limitsiz sunabiliyoruz.
 

 

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
Hayırlı satışlar dileriz.
 

 

wmaraci
wmaraci

webyayim webyayim Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Z** A**
  • Mesajlar 129
  • Beğeniler 10 / 23
  • Ticaret 7, (%71)

Hostazor adlı üyeden alıntı

Hayırlı satışlar dileriz.


Merhaba,

Teşekkürler.

Satışlarımız devam etmekte.
 

 

Serbay54 Serbay54 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 06.08.2016
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Mühendis
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad S** S**
  • Mesajlar 218
  • Beğeniler 27 / 60
  • Ticaret 18, (%94)
Merhaba,

Bu firmadan reseller hosting hesabı alanlara seslenmek istiyorum.

Hizmetten memnun musunuz?

Ben de bu siteden reseller aldım. Memnuniyetsizliğimi dile getirdiğim halde sizin şahsi memnuniyetsizliğiniz bizi alakadar etmez denilerek ücret iadesi yapılmadı. Hesap sonlanana dek sisteminizi kullanabilirsiniz dediler.

3 Aralık'ta sunucularında sorun oluşmuş, sözde bunu müşteri panelinden müşterilerine bildirmişler. Linke tıklıyorsunuz, sayfa açılmıyor.

Doğru düzgün bildirim yapılmamış gibi, bir de üstüne üstlük hesabımı komple silmişler. Hiç bir panele erişim sağlayamadım. Destek talebi açtım ve hesabımı geri eklediler.

Sorgusuz, sualsiz, bildirimsiz hesap açıp silip kapatıyorlar.

Ben hata ettim, lütfen siz hata etmeyin.

Saygılarımla
 

 

webyayim webyayim Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Z** A**
  • Mesajlar 129
  • Beğeniler 10 / 23
  • Ticaret 7, (%71)

Serbay54 adlı üyeden alıntı

Merhaba,

Bu firmadan reseller hosting hesabı alanlara seslenmek istiyorum.

Hizmetten memnun musunuz?

Ben de bu siteden reseller aldım. Memnuniyetsizliğimi dile getirdiğim halde sizin şahsi memnuniyetsizliğiniz bizi alakadar etmez denilerek ücret iadesi yapılmadı. Hesap sonlanana dek sisteminizi kullanabilirsiniz dediler.

3 Aralık'ta sunucularında sorun oluşmuş, sözde bunu müşteri panelinden müşterilerine bildirmişler. Linke tıklıyorsunuz, sayfa açılmıyor.

Doğru düzgün bildirim yapılmamış gibi, bir de üstüne üstlük hesabımı komple silmişler. Hiç bir panele erişim sağlayamadım. Destek talebi açtım ve hesabımı geri eklediler.

Sorgusuz, sualsiz, bildirimsiz hesap açıp silip kapatıyorlar.

Ben hata ettim, lütfen siz hata etmeyin.

Saygılarımla


1- Sitemizde duyrulmuş olmaktadır.
http://prntscr.com/dhmi5f

2- Size ( memnuniyetsizliğiniz bizi alakadar etmez ) Bu kelimelere kullanılarak söz edilen destek bildiriminizi iletirmisiniz bakalım böyle bir konu geçmiş mi acaba ?

3- Bildirim yapıldı zaten sunucuda sorun oluştugu için hesaplar gitti fakat günlük yedekleme aldıgımız için yedeklerden geri yüklendi ve bu eksik kalan müşterilerimiz olabilecegi için yazıldı ki erişemiyorsanız iletin yükleyelim diye bizler dosyalarınız gitti demedik x firmalar gibi hemen yedeklerden geri yüklüyoruz.

4- Sorgusuz, sualsiz, bildirimsiz hesap açıp silip kapatıyorlar. ( Hangi hesabınızı kafamıza göre kapattık kanıtlarmısınız )

5- İddealarınızı kanıtlayamassanız firma karalama sebebinden hizmetlerinizi sonlandıracağımızı bildirmek isteriz.
 

 

Serbay54 Serbay54 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 06.08.2016
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Mühendis
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad S** S**
  • Mesajlar 218
  • Beğeniler 27 / 60
  • Ticaret 18, (%94)
Sn. Web Yayım,

1-) Sitenize koyduğunuzu belirttiğiniz http://prntscr.com/dhmi5f duyuru görüntüsündeki linkin çalışmadığını size ben söyledim. Şuanda linkiniz çalışıyor. Hızlı aksiyon alıyorsunuz. Firmanızı tebrik ediyorum.

2-) Panelimde bulunan destek taleplerini inceleyin, ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksınız.

3-) Bildiriminizi kendi kendinize yapmışsınız. Kendi web sitenize bildiri eklemişsiniz, linkler çalışmıyor. Hesap sahiplerine e-mail veya sms atıldı mı? Atılmadı. Niye? Bilmiyoruz.

4-) Dün hesaba erişemediğimi belirterek destek bildirimi açtım.
"Sisteme eklenmiştir" diye cevap dönüldü. Bu ne demek oluyor, reseller hesabımı silmişsiniz. Madem yedeklerden geri yükleme yapabiliyordunuz. niye yapmadınız?

5-) Benim birşey kanıtlamaya ihtiyacım yok. Görünen detaylar yeterli. Hizmetimi zaten sonlandırmıştınız, benim bildirimimle geri açtınız. Şimdi diliyorsanız tekrar sonlandırın, bence mahsuru yok.
 

 

webyayim webyayim Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 16.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Z** A**
  • Mesajlar 129
  • Beğeniler 10 / 23
  • Ticaret 7, (%71)

Serbay54 adlı üyeden alıntı

Sn. Web Yayım,

1-) Sitenize koyduğunuzu belirttiğiniz http://prntscr.com/dhmi5f duyuru görüntüsündeki linkin çalışmadığını size ben söyledim. Şuanda linkiniz çalışıyor. Hızlı aksiyon alıyorsunuz. Firmanızı tebrik ediyorum.

2-) Panelimde bulunan destek taleplerini inceleyin, ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksınız.

3-) Bildiriminizi kendi kendinize yapmışsınız. Kendi web sitenize bildiri eklemişsiniz, linkler çalışmıyor. Hesap sahiplerine e-mail veya sms atıldı mı? Atılmadı. Niye? Bilmiyoruz.

4-) Dün hesaba erişemediğimi belirterek destek bildirimi açtım.
"Sisteme eklenmiştir" diye cevap dönüldü. Bu ne demek oluyor, reseller hesabımı silmişsiniz. Madem yedeklerden geri yükleme yapabiliyordunuz. niye yapmadınız?

5-) Benim birşey kanıtlamaya ihtiyacım yok. Görünen detaylar yeterli. Hizmetimi zaten sonlandırmıştınız, benim bildirimimle geri açtınız. Şimdi diliyorsanız tekrar sonlandırın, bence mahsuru yok.


Bakın ilk önce hitamlarınızı bi kontrol ediniz.

Hizmet sonlandırılması farklı bir durumdur. Sistemde oluşan hatadan kaynaklı hizmeti olan müşterilerin bilgi verin eksik ise yükleyelim demek farklı bir konudur. Bu 2 ayrımı bilmiyorsanız sözümüz yok biz sizin hizmetinizi neden durduk yere sonlandıralım size bir kastımız olmaz ve olmazda her müşterimize aynı mesafede durmak zorundayız. Eksik siteleriniz yada bir sorun var ise buradan degil hizmet verdigimiz müşteri panelinden yazarak cevap alabilirsiniz. Eksik siteleriniz mevcut ise isimlerini iletmeniz dahilinde siteler hesabınıza eklenecektir. Zaten herşey açık ve net ortadadır.
 

 

yessil yessil WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Webmaster | Seo Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** İ**
  • Mesajlar 440
  • Beğeniler 46 / 74
  • Ticaret 28, (%100)
Bende şundan bundan dolayı gibi gibi nedenler yazıp karşılıklı böyle atışmalar içine girmeyeceğim. Sadece tek cümle "bende memnun değilim." Arkadaşlar yazmış zaten benzer nedenler. Ayrıca herkesi memnunda edemezsiniz, bu zaten çok zor bir şeydir. Ayrıca karşınızdaki insanlar müşterileriniz hata varsa giderirsiniz yada sürdürmezsiniz, hemen firma karalama karşılığını veriyorsunuz. Duyuru diyorsunuzda ne sms ne mail var. Millet hergün panele girip facebook sayfanızamı bakacak. Adı üstünde duyuru, gerçekten anlamıyorum.

Şimdi bu yazdıklarımada firma karalama deyip doğru düzgün alamadığım hizmeti sonlandıracakmısınız çok merak ediyorum!
 

 

SEO Danışmanlığı ve SEO Hizmeti
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al