Toprak05
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
13.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Bilişim Hizmetleri
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
T** Y**
-
Mesajlar
62
-
Beğeniler
26 / 14
-
Ticaret
2, (%100)
Merhaba arkadaşlar,
başlıkta da belli olduğu üzere bugün arkadaşımın başına böyle bir olay geldi. Biliyorsunuz ev eşyaları satan toptan yerler oluyor ya hani oradan " altılı gardrop " aldılar.
Arkadaşım gardrop alırken üründe çizikler, dökülmeler vb... gibi şeyler görmüş ve "bize bunu mu göndereceksiniz" diye sormuş mağaza da ki eleman "hayır bu teşhir üründür size sıfır ürün göndereceğiz" cevabını almış.
Bunun üzerine ödemeyi yapan arkadaşım sanırım 1.800 tl küsüratlı bir mebla ödemiş. Gardrop 3 gün sonra gelmiş evlerine yani bugün kurdurmuşlar fakat kurulduk dan sonra mağazada ki teşhir ürün olduğunun farkına varmışlar ve şuan da ürünü teslim etmek istiyor değiştirmek bile istemiyor iadesini istiyor.
Mağaza iadeyi almak zorunda bildiğim kadarıyla ama varsayalım ki almadı ne yapmamız gerekiyor bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.
Hakkınızı helal edin, İyi forumlar.
-
Üyelik
23.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
2814
-
Beğeniler
382 / 974
-
Ticaret
2, (%100)
Hocam Tüketici haklarına başvursunlar. Ayıplı Mal verildiğinden iade almaları zorunludur. Ancak şöyle bir durum var, bu üründe ki deformasyonun kendilerinden kaynaklanmadıgını ispat etmeleri gerekiyor.
1 kişi bu mesajı beğendi.
Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
-
Üyelik
23.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
2814
-
Beğeniler
382 / 974
-
Ticaret
2, (%100)
Kesinlikle hakkınızı arayın hocam. Bu fotografları da saklayın. ürün aldıgınız magazaya gidip tüketici haklarından bahsederseniz şansınız iade etme şansınız bi nevi artacaktır. Sevk tarihinin üstünden cok zaman gecmeden gerekli mercilere başvurmanızı öneririm.
1 kişi bu mesajı beğendi.
Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
27207
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
02.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1852
-
Beğeniler
346 / 707
-
Ticaret
5, (%100)
Tüketici haklarına başvurun. Hemen değiştirirler. Yarın başvuracağız deyin yine değiştirirler. Korkulacak birşey yok.
1 kişi bu mesajı beğendi.
27207
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
02.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1852
-
Beğeniler
346 / 707
-
Ticaret
5, (%100)
İadesini de yaparlar. Davaya gerek yok. Mağazalar tüketici hakem heyetini duyunca herşeyi yaparlar (amatör mahalle esnafı değilse).
Ufak örnek. Eve kombi aldık. Servis 2 hafta gelmedi kurmaya. Hergün aradım. Akşam 5de gelirim. Yarın olsun. Yok hemen geliyorum vs. 2 hafta oyaladı. Sms attım tüketici haklarına başvurdum şikayet ettim diye. Gece 9da binlerce özür dileyerek geldiler, hemen kurdular gittiler vs. Çünkü adamın yetkili servis hizmetini elinden alabilirler. İstemedi tabii.
Daha birçok kez başıma geldi böyle olay. Halı yıkamacıya bile halıları 2. defa yıkattım. Sen düşün yani.
1 kişi bu mesajı beğendi.
27207
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
02.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1852
-
Beğeniler
346 / 707
-
Ticaret
5, (%100)
Herhangi bir fatura varsa yeter. Sadece irsaliye makbuzu da olur (eve getirdik teslim ettik hesabından verilen makbuz). Hani iş o dereceye kadar ilerlerse zaten kesilen makbuzlardan vs herşey bulunur.
Ben şunu biliyorum. Tüketici hakları hakem heyetine ben 2 sefer gittim, gerçek işlem yaptırdım. İspatlarıyla şikayetini anlatıyorsun. Onlar senin yerine gidip denetleyip araştırıyorlar. Sonucunda mahkeme falan olacaksa onlar hallediyor. Yasalar ne diyorsa ona göre sonuçlanıyor. Sonucunda hakkın neyse onu alıyorsun, firma da gereken ceza neyse onu çekiyor. Ama bundan önce sana firmayla anlaş kardeşim. Gel aracı olalım çözelim bu olayı vs diyorlar. İlk başta uzlaştırmaya çalışıyorlar. Söz gelimi telefon bozuk çıktı. Firma ben sana aynısından yenisini vereyim, birde yanında hafıza kartı vereyim gel bu dosyayı kapatalım diyor. Hani kabul edersen 2 tarafta zarar görmeden anlaşabiliyorsun. Çoğu zaman sen kârlı çıkarsın firma da ceza görmeden kapatır olayı. Uzlaşmazsan birşeye karışmıyorsun. Heyet hallediyor.
Ama hakem heyetine gitmemiş olsan bile ben başvurdum gittim veya gideceğim demen bile yeter. O konuları bilen bir mağazaysa hemen yumuşar. Dediğim gibi mahalle esnafıysa olayı bilmediği için git nereye gidersen der :)
1 kişi bu mesajı beğendi.