lostyazilim

Mağazadan alınan ürün teşhir ürünü çıktı

21 Mesajlar 3.276 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Toprak05 Toprak05 Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bilişim Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 62
  • Beğeniler 26 / 14
  • Ticaret 2, (%100)
Merhaba arkadaşlar,
başlıkta da belli olduğu üzere bugün arkadaşımın başına böyle bir olay geldi. Biliyorsunuz ev eşyaları satan toptan yerler oluyor ya hani oradan " altılı gardrop " aldılar.

Arkadaşım gardrop alırken üründe çizikler, dökülmeler vb... gibi şeyler görmüş ve "bize bunu mu göndereceksiniz" diye sormuş mağaza da ki eleman "hayır bu teşhir üründür size sıfır ürün göndereceğiz" cevabını almış.

Bunun üzerine ödemeyi yapan arkadaşım sanırım 1.800 tl küsüratlı bir mebla ödemiş. Gardrop 3 gün sonra gelmiş evlerine yani bugün kurdurmuşlar fakat kurulduk dan sonra mağazada ki teşhir ürün olduğunun farkına varmışlar ve şuan da ürünü teslim etmek istiyor değiştirmek bile istemiyor iadesini istiyor.

Mağaza iadeyi almak zorunda bildiğim kadarıyla ama varsayalım ki almadı ne yapmamız gerekiyor bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim.

Hakkınızı helal edin, İyi forumlar.
 

 

wmaraci
reklam

MagaraAdami MagaraAdami PM atabilirsiniz Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 2814
  • Beğeniler 382 / 974
  • Ticaret 2, (%100)
Hocam Tüketici haklarına başvursunlar. Ayıplı Mal verildiğinden iade almaları zorunludur. Ancak şöyle bir durum var, bu üründe ki deformasyonun kendilerinden kaynaklanmadıgını ispat etmeleri gerekiyor.
Toprak05

kişi bu mesajı beğendi.

Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...

Toprak05 Toprak05 Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bilişim Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 62
  • Beğeniler 26 / 14
  • Ticaret 2, (%100)

Mağara_Adamı adlı üyeden alıntı

Hocam Tüketici haklarına başvursunlar. Ayıplı Mal verildiğinden iade almaları zorunludur. Ancak şöyle bir durum var, bu üründe ki deformasyonun kendilerinden kaynaklanmadıgını ispat etmeleri gerekiyor.


dolap kurulur kurulmaz bu hale geleceğine ben bile inanmıyorum. Bahsettiğim arkadaş bayan arkadaş severek aldığı şeyi bu durumda görünce çıldırdı haliyle. Yarın iadesi için konuşacaz vermezlerse dava açmayı düşünüyoruz.



 

 

MagaraAdami MagaraAdami PM atabilirsiniz Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 2814
  • Beğeniler 382 / 974
  • Ticaret 2, (%100)
Kesinlikle hakkınızı arayın hocam. Bu fotografları da saklayın. ürün aldıgınız magazaya gidip tüketici haklarından bahsederseniz şansınız iade etme şansınız bi nevi artacaktır. Sevk tarihinin üstünden cok zaman gecmeden gerekli mercilere başvurmanızı öneririm.
Toprak05

kişi bu mesajı beğendi.

Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
wmaraci
wmaraci

Toprak05 Toprak05 Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bilişim Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 62
  • Beğeniler 26 / 14
  • Ticaret 2, (%100)

Mağara_Adamı adlı üyeden alıntı

Kesinlikle hakkınızı arayın hocam. Bu fotografları da saklayın. ürün aldıgınız magazaya gidip tüketici haklarından bahsederseniz şansınız iade etme şansınız bi nevi artacaktır. Sevk tarihinin üstünden cok zaman gecmeden gerekli mercilere başvurmanızı öneririm.


şuan da telefonda konuşuyoruz da fatura elimiz de ama makbuzu o kargaşa da nereye koyduğunu hatırlamıyor bulamadı aradı kaç saat bunu nasıl halledebiliriz
 

 

27207 27207 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 02.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1852
  • Beğeniler 346 / 707
  • Ticaret 5, (%100)
Tüketici haklarına başvurun. Hemen değiştirirler. Yarın başvuracağız deyin yine değiştirirler. Korkulacak birşey yok.
Toprak05

kişi bu mesajı beğendi.

Toprak05 Toprak05 Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bilişim Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 62
  • Beğeniler 26 / 14
  • Ticaret 2, (%100)

PHPacemisi adlı üyeden alıntı

Tüketici haklarına başvurun. Hemen değiştirirler. Yarın başvuracağız deyin yine değiştirirler. Korkulacak birşey yok.


biz değişmesini değil iadesini istiyoruz efendim
 

 

27207 27207 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 02.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1852
  • Beğeniler 346 / 707
  • Ticaret 5, (%100)
İadesini de yaparlar. Davaya gerek yok. Mağazalar tüketici hakem heyetini duyunca herşeyi yaparlar (amatör mahalle esnafı değilse).

Ufak örnek. Eve kombi aldık. Servis 2 hafta gelmedi kurmaya. Hergün aradım. Akşam 5de gelirim. Yarın olsun. Yok hemen geliyorum vs. 2 hafta oyaladı. Sms attım tüketici haklarına başvurdum şikayet ettim diye. Gece 9da binlerce özür dileyerek geldiler, hemen kurdular gittiler vs. Çünkü adamın yetkili servis hizmetini elinden alabilirler. İstemedi tabii.

Daha birçok kez başıma geldi böyle olay. Halı yıkamacıya bile halıları 2. defa yıkattım. Sen düşün yani.
Toprak05

kişi bu mesajı beğendi.

Toprak05 Toprak05 Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bilişim Hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** Y**
  • Mesajlar 62
  • Beğeniler 26 / 14
  • Ticaret 2, (%100)
PHPacemisi peki hocam dediğim gibi fatura elimiz de ama makbuzu o kargaşa da nereye koyduğunu hatırlamıyor bulamadı aradı kaç saat bunu nasıl halledebiliriz
 

 

27207 27207 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 02.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1852
  • Beğeniler 346 / 707
  • Ticaret 5, (%100)
Herhangi bir fatura varsa yeter. Sadece irsaliye makbuzu da olur (eve getirdik teslim ettik hesabından verilen makbuz). Hani iş o dereceye kadar ilerlerse zaten kesilen makbuzlardan vs herşey bulunur.

Ben şunu biliyorum. Tüketici hakları hakem heyetine ben 2 sefer gittim, gerçek işlem yaptırdım. İspatlarıyla şikayetini anlatıyorsun. Onlar senin yerine gidip denetleyip araştırıyorlar. Sonucunda mahkeme falan olacaksa onlar hallediyor. Yasalar ne diyorsa ona göre sonuçlanıyor. Sonucunda hakkın neyse onu alıyorsun, firma da gereken ceza neyse onu çekiyor. Ama bundan önce sana firmayla anlaş kardeşim. Gel aracı olalım çözelim bu olayı vs diyorlar. İlk başta uzlaştırmaya çalışıyorlar. Söz gelimi telefon bozuk çıktı. Firma ben sana aynısından yenisini vereyim, birde yanında hafıza kartı vereyim gel bu dosyayı kapatalım diyor. Hani kabul edersen 2 tarafta zarar görmeden anlaşabiliyorsun. Çoğu zaman sen kârlı çıkarsın firma da ceza görmeden kapatır olayı. Uzlaşmazsan birşeye karışmıyorsun. Heyet hallediyor.

Ama hakem heyetine gitmemiş olsan bile ben başvurdum gittim veya gideceğim demen bile yeter. O konuları bilen bir mağazaysa hemen yumuşar. Dediğim gibi mahalle esnafıysa olayı bilmediği için git nereye gidersen der :)
Toprak05

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al