Merhaba hocam,

Kullanılan anahtar kelimelerin bazılarının aranma hacimleri çok düşük. en yüksek aramayı çeken kelime "turbo blower" . anahtar kelime analizleri yaptırmanızı tavsiye ederim.

description kısmına hakkımızda yazısı tarzında kısa bir açıklama yazmışsınız fakat oraya da faaliyet gösterdiğiniz işler hakkında anahtar kelime eklemenizde fayda var.

Title kısmına da Fark yaratan ekipmanlar yerine Önem derecesi en yüksek olan anahtar kelimenizi başa alarak yeni bir title oluşturmanızda fayda olacaktır.

ürünlerinizin detaylarına girdiğimizde açıklamarı çok kısa. biraz daha açıklayıcı ve uzun içerikler eklemenizi tavsiye ederim. içeriklerinizde hangi ürün hangi özelliği ile ön plana çıkıyorsa açıklamada o kelimeyi vurgu etiketleri kullanabilirsiniz.

Ürün açıklamalarında etiketlerini kullanın,
örnek vermek gerekirse

etiketine ana başlık verilmiş.
hemen altına

etiketi ile M SERİSİ MONO POMPA nerelerde kullanılır ? şeklinde bir soru sorulabilir. ve altına normal

etikleri arasına da cevap olarak girilmiş içerikler devam edebilir. bu cevaplar arasında önemli bulduğunuz noktaları da etiketleri ve etiketleri ile vurgulama yapabilirsiniz.

footer kısmına link eklemeleri yapılabilir. ürünler blog vs. tarzında.


breadcrumbs kullanılmış hocam gayet güzel. kullanıcı açısından da önemlidir.


Bu kısıtlı zaman arasında şimdilik söyleyebileceklerim bunlar .