Teveccüh adlı üyeden alıntı

Arçelik sorunu çözmüş sanırım. Kolay gelsin.


23 gün ve eve gelen 4 farklı yetkili servisin sonunda şükürler olsun ki çözüldü.

Evde kırılan eşyaların masrafı da nazar boncuğu oldu diyelim.

Ama gerek servis diyalogları , gerek ise telefon görüşmeleri ve mailleşmeler tam bir rezalet.

Makine bozuk çıkabilir, Seri üretim de kronik bir hata olabilir. Bunu anlayışla karşılayabilecek düzeydeyim fakat müşteir memnuniyeti sağlanmaması anlayışla karşılanacak bir durum değilldi.

Çektirdiği rezillik için buradan Arçelik 'e teşekkür ederim :)

Akıl veren , tavsiyede bulunan herkesede kocaman teşekkürler

Ek Olarak: İlave : Dün kırılan eşyalar için zarar tazmini istedim ve bugün kabül ettiklerini bildirdiler. Ödemelerini bekliyor olacağım.

PHPacemisi sizde çekmişsiniz, aklınızda olsun diye etiketliyorum sizi

Ek Olarak: Güncelleme : değişim ile gelen Yen'i makine de bozuk cikti