lostyazilim
tr.link

Bir firma için şikayetimi nasıl duyurabilirim?

26 Mesajlar 3.250 Okunma
acebozum
tr.link

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

blueblood adlı üyeden alıntı

interneti boş ver hakem heyetinde para bile geri alırsın.


Fabrikadan teknisyen ekip yolluyoruz dediler, yarın 11-13 arası gelecekmiş bakalım bekliyorum. Gelsinler olmadı hakem heyetiyle uzun sürse dahi hallederim.

Amacım kısa çözme imkanım olur mu diye denemekti. Daha önce hepsiburada.comda benzer birşey olduğunda onlara 600 tl kaçmıştı.

Ayrıca destek lütfen : https://www.change.org/p/ar%C3%A7elik-anneleri-%C3%BCzme-ar%C3%A7elik
 

 

wmaraci
reklam

DarkJoueur DarkJoueur ! Kullanıcı
  • Üyelik 12.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek M.
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad O** Ş**
  • Mesajlar 400
  • Beğeniler 24 / 96
  • Ticaret 5, (%100)
12. imza tarafımda atıldı hocam. Elimden gelen bu :)
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

İçim dışım bir olsaydı, bana bakan seni görürdü.

27207 27207 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 02.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1852
  • Beğeniler 346 / 707
  • Ticaret 5, (%100)
Servislere güven olmuyor hiç ilgilenmiyorlar. Arçelik ile ben de sorun yaşadım. Televizyon aldım geçen sene ekran pırpır yapıyordu aşırı titreme yani. Servis geldi gelir gelmez uydu cihazından abi bu dedi. Ustam uydu televizyonun içinde görmüyormusun dedim. Olaya bak. Kablodan çanaktan falan dedi.
Ben çok sinirliyim. Tamam ustam dedim yolladım adamı. Televizyonu kucaklayıp bayiye gittim masanın üzerine bıraktım. Bana yenisini verin bu bozuk dedim. Çektim geldim.
100 kere aradı bayi. Neredeyse gelip dövecekler bi o kaldı yani. Her seferinde bozuk malınızı alın yenisini göndermiyorsanız aramayın dedim. 3 hafta sonra adam eve yenisini göndermiş.
Benim yaptığım tabii mantıklı bir yol değil. Biraz deli işi. Adam uğraşamam bu kırıkla dedi heralde :) Yani sözüm meclisten dışarı bazen p...lik işe yarıyor. Adamların anladığı dilden konuşacaksın. Böyle kazıklana kazıklana zaten insan ister istemez çakal oluyor işin tilkiliğini öğreniyorsun.

Daha önceden de auro şofbende gelmişti başıma böyle bir olay. 5-6 sene önce. Satıcı tanıdıktı. Abi bi şofben daha lazım ama sen getir ben kurarım hem de çay içeriz dedim. Yeni şofbeni aldım bozuk şofbeni söktüm verdim kucağına olayı anlattım. Şofbenin kademesini değiştirirken elektrik atması gibi birşey oluyordu. Çat çat patlıyordu. Güle güle dedim. Adam mecburen aldı. Şuan düşününce çok ayıp etmişim anladım ama olayı o şekilde çözmüştüm.
 

 

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

DarkJoueur adlı üyeden alıntı

12. imza tarafımda atıldı hocam. Elimden gelen bu :)


Çok sevindim:) çok teşekkür ediyorum elleriniz dert gormesin

Ek Olarak: Sorun çözülmüştür.

Kısa bir özet ile problemden bahsetmek gerekirse makine suyun sucaklığını yanlış algılıyor ve herşeyi yüksek sıcaklık sebebi ile kırıyor. ( örnek : 50derece suyu 30 görüyor gibi )

23 gün gibi rezillik denebilecek bir sürede çözen Arçelik 'in bu kadar yavaş çözme sebebi ise servislerin kota/hedef tutturma çabası ve prim kazanma amacı ile kusurlu makineye kusurlu deyip bunu raporlarına işlememesi olarak meydana çıkıyor. Tabi bu net bir şekilde ifade edilmemiş olsa dahi laf arasında kaçan cümleler.

3 Kasım ürünün satın alındığı tarih.
5 Kasım ürünün teslim edildiği ve problemin bildirildiği tarih.
27 Kasım problemin çözüldüğü ve değişişimin yapıldığı tarih.

Ayrıca bir diğer kazanmış olduğum ve öğrendiğim bir deneyimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Eğer eve gelen servisin neyi tamir etmek için geldiğinin önemi yok. Kim boştaysa o gelir.
Örnek : Şöför , kombici, tv tamircisi yada boşta olan kim ise o kişi.

Yeni makineyi henüz çalıştırmadım sonuç ne olacak bakalım.

Hayırlısı diyelim.

( konunun açılış mesajına da bu son mesajımı ekliyorum ki okuyana bir bilgi olsun )
 

 

wmaraci
wmaraci

Teveccuh Teveccuh Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek CEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 798
  • Beğeniler 0 / 343
  • Ticaret 2, (%100)
Arçelik sorunu çözmüş sanırım. Kolay gelsin.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

Teveccüh adlı üyeden alıntı

Arçelik sorunu çözmüş sanırım. Kolay gelsin.


23 gün ve eve gelen 4 farklı yetkili servisin sonunda şükürler olsun ki çözüldü.

Evde kırılan eşyaların masrafı da nazar boncuğu oldu diyelim.

Ama gerek servis diyalogları , gerek ise telefon görüşmeleri ve mailleşmeler tam bir rezalet.

Makine bozuk çıkabilir, Seri üretim de kronik bir hata olabilir. Bunu anlayışla karşılayabilecek düzeydeyim fakat müşteir memnuniyeti sağlanmaması anlayışla karşılanacak bir durum değilldi.

Çektirdiği rezillik için buradan Arçelik 'e teşekkür ederim :)

Akıl veren , tavsiyede bulunan herkesede kocaman teşekkürler

Ek Olarak: İlave : Dün kırılan eşyalar için zarar tazmini istedim ve bugün kabül ettiklerini bildirdiler. Ödemelerini bekliyor olacağım.

PHPacemisi sizde çekmişsiniz, aklınızda olsun diye etiketliyorum sizi

Ek Olarak: Güncelleme : değişim ile gelen Yen'i makine de bozuk cikti
27207

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al