-
Üyelik
29.09.2014
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Tekstil Mühendisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
B** U**
-
Mesajlar
66
-
Beğeniler
2 / 10
-
Ticaret
3, (%100)
Rica etsem özel mesajla bana ulaşabilir misiniz?
Ben size yardımcı olayım.
damla1
Profesyonel Makale Yazımı
Kullanıcı
-
Üyelik
06.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / K
-
Meslek
Hukukçu
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
D** İ**
-
Mesajlar
442
-
Beğeniler
398 / 114
-
Ticaret
201, (%100)
Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmanız, mahkemeden daha garanti ve sizin için daha kolay bir yol. Çünkü direk Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre işlem yapıyorlar.
Ben de aynısını yaşadım. Aynı gün teslim opsiyonu ile kardeşime sanal gerçeklik gözlüğü almıştım doğum günü hediyesi olarak, hediyeyi aynı gün teslimi geçtim, kargoya bile 3 gün sonra verdiler. Şikayet edeceğimi söylediğimde ise, 10 TL'lik hediye çeki gönderdiler. İnsanlarla dalga geçiyorlar, 10 TL ile ne yazık ki problemler çözülmüyor.
-
Üyelik
25.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Bilgisayar Mühendisi
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
K** A**
-
Mesajlar
110
-
Beğeniler
16 / 30
-
Ticaret
1, (%100)
Öncelikle geçmiş olsun. Tavsiyem size müşteri hizmetlerini arayıp sıkıştırmanız, dava açmak ile tehtid etmek hoş bir durum olmayacak belki ama böyle haksızlık olmamalı. Hakkınızı sonuna kadar arayınız. Bir arkadaşımız daha yazmış yukarıda siz çirkinleşirseniz , ben de çirkinleşirim demiş. Çok haklı .
-
Üyelik
04.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
Eğitim
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
A** A**
-
Mesajlar
122
-
Beğeniler
5 / 20
-
Ticaret
0, (%0)
Hakkınızı sonuna kadar arayın enazından başka insanlara aynısını yapamasınlar.
Editörler aranıyor!...
-
Üyelik
17.03.2016
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Bilgisayar Muhendisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
Ö** H**
-
Mesajlar
702
-
Beğeniler
224 / 225
-
Ticaret
16, (%100)
Merhaba,
Kaliteli duruşunuzu koruyarak şikayetvar üzerinden de şikayeti açın. Dikkate çok alıyorlar.
-
Üyelik
19.10.2014
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Freelancer
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** R**
-
Mesajlar
536
-
Beğeniler
17 / 323
-
Ticaret
103, (%99)
Dün şikayetvar üzerinden şikayet talebimi açmıştım. Bugün şikayetim yayına alınır alınmaz cevap verdiler. Sıyrılma çabaları devam ediyor.
Ürününüz depomuzdan gönderilen ürün olup, satıcı firmanın size teklif etmiş olduğu durum tarafımızdan bağımsız olarak yapılmıştır.
Konu hakkında firma bize bilgi iletmemiş olması sebebi ve siparişinizdeki ürününüz temin edilemediği için iptal edilmiştir.
Konu hakkında gerek site üzerindeki yardım taleplerinde gerekse telefon ile aradığımda defalarca kez bu durumu kendilerine özellikle üzerine basa basa anlattım. Hatta konuştuğum müşteri temsilcileri konu ile ilgili olarak, BIRCOM firması ile iletişime geçileceğini söylediler. Hadi benim söylediklerim bir kulağınızdan girdi, ötekinden çıktı, BIRCOM ile iletişime geçince ürünün durumu hakkında bilgi alıp gelişmeleri öğrenmek yerine hal hatır falan mı soruyorlar nedir, anlamadım.
Bugün tekrar arayıp durumu bir kez daha ve son kez anlattım. Bundan sonra artık olumsuz cevap gelirse, hakem heyetine başvuracağım.
Mücadelem sürecek...
-
Üyelik
05.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Satış temsilcisi
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
K** Ö**
-
Mesajlar
900
-
Beğeniler
235 / 265
-
Ticaret
9, (%100)
BIRCOM a arayıp markanızı kendi emelleri için ve çıkarları için kullandıklarını Vs vs belirtirseniz BIRCOM firması hepsiburada sitesine dava açar.. Ve buradaki k linkide paylaşın onlarla