-
Üyelik
20.01.2015
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
-
Konum
Tekirdağ
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
624
-
Beğeniler
166 / 165
-
Ticaret
4, (%100)
LG K10 marka bir telefonun sahibiyim. Bu telefonuda faturam üzerinden almıştım. Geçen günlerde bu telefonda şarj sorunları yaşadım. Telefonu kesinlikle sadece orjinal şarj aleti ile ve orjinal pili ile kullandım. Fakat kaç saat durursa %1 dahi şarj almıyor. Bende bunu aldığım firmaya götürdüm ve garanti süresi olduğu için servise yolladım. İlgili forma telefon üzerindeki orjinal pil ve kullandığım orjinal şarj aletini farklı k10 üzerinde denedim. Kesinlikle pil ve şarj da sorun yok olduğunu test ettim. İlk sefer yolladım ve 21 iş gününde telefon geri geldiğinde servisin notu "makineye reset atıldı" oldu. Telefonumu şarja taktığımda sorun devam ediyordu. Tekrar firmanın şubesine gittiğimde sorunun devam ettiğini söyledim. Yeni form ile birlikte tekrar garantiye yolladım. Şarj aletim ve bataryamda kesinlikle sorun yok olduğunu belirttim. 21 iş günü süresinde telefonu tekrar tarafıma gönderdiler. Şahsıma verilen formda belirtilen "Telefon üzerindeki pil değiştirildi" oldu. Telefonu tekrar şarja taktım 1 saat içerisinde telefonum yarım saatte %1 şarj almadı. Yine düştüm yola ve ilgili firmaya götürdüm . Sorunun çözülmediğini belirttim. Tekrar aynı şekilde gönderdik. Özellikle sorunun şarj soket yerinde olduğu konusunda form üzerinde yazarak belirttim. Ama artık iyiden iyiye garanti bilmem ne daral getirdiler. Ücretli yapsa razı geliyorum, adamlar 21 günde kesinlikle aynı şekilde geri yolluyorlar. Gelelim asıl konuya. Aynı arızadan ben kaç kez yolladığımda değişim veya tarafıma ücret iade oluyor. Çalışan firma yetkilisi 5 kez aynı sorun ile gelirse diyor. Farklı yer 4 kez, bazı yerlerde 3 kez olursa diyor. Bu işten düşünecek kafa bende kalmadı arkadaşlar. Ben aynı arızadan kaç kez yollarsam yasal haklarım başlıyor?
Kanuni
WM Aracı
E-Mail Onaysız
-
Üyelik
09.03.2013
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Müh
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
E** Y**
-
Mesajlar
767
-
Beğeniler
242 / 241
-
Ticaret
12, (%100)
Hocam, satın aldığınız ürün 6 ay içinde sorun çıkarırsa sizin 2 hakkınız doğuyor:
1) Ürün değişimi.
2) Para iadesi.
Satıcılar bunları müşterilere söylemez. Eğer 6 aydan daha sonra sorun çıkardıysa siz firma yetkilisini dinlemeyin. Tüketici hakları ve hakem heyetlerine sorun.
ntka
https://ntka.org
Kullanıcı
-
Üyelik
22.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Agent
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
N** T**
-
Mesajlar
2762
-
Beğeniler
811 / 810
-
Ticaret
262, (%100)
Genel olarak 3 defa kanunen ama firmalarda farklılık gösterebiliyor dediğiniz gibi
dijitalsite.com.tr ister al / ister sat / yeni üyelere 20 tl bakiye hediye
-
Üyelik
23.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
2814
-
Beğeniler
382 / 974
-
Ticaret
2, (%100)
telefonu ne zaman aldınız ?
Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
-
Üyelik
20.01.2015
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
-
Konum
Tekirdağ
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
624
-
Beğeniler
166 / 165
-
Ticaret
4, (%100)
06.08.2016 tarihinde aldım hocam.
-
Üyelik
23.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
2814
-
Beğeniler
382 / 974
-
Ticaret
2, (%100)
zaman kaybetmeden servisten aldıgınız fişlerle birlikte bulundugunuz ilin tüketici hakem heyetine başvurun. %99 para iadesini alırsınız.
Boşuna servisle uğraşıp zaman kaybetmeyin.
Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
-
Üyelik
20.01.2015
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
-
Konum
Tekirdağ
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
624
-
Beğeniler
166 / 165
-
Ticaret
4, (%100)
Şuan 3. Kez yolladım ve makinemin gelmesini vekliyorum. Firmadaki kadın 4 ve 5. Arızalardan bahsederek midemi bulandırdı. Ayrıca bu firmadan çift hat kullanıyorum. Bir hattım boşta duruyor ve boşu boşuna fatura ödüyorum. Aralıktan beri neredeyse bu böyle. Birde görevli hatun kişi çok pişkin tavırlar içerisinde. Yakındır yumruğu yemesi. Kendimi zor tutuyorum.
-
Üyelik
23.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
Mersin
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
2814
-
Beğeniler
382 / 974
-
Ticaret
2, (%100)
Hatunla muhattap olmana gerek yok. Yasal haklarından bahsettiğin an hepsi tutuşur.
Sen git cihazını ve servis fişleriyle beraber tüketici haklarına başvur ( Valiliklerde veya kaymakamlıklarda bulunuyorlar )
Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
haber58
Doğruluk dost kapısı
Kullanıcı
-
Üyelik
10.07.2014
-
Yaş/Cinsiyet
54 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Bitlis
-
Ad Soyad
Ö** D**
-
Mesajlar
1771
-
Beğeniler
424 / 491
-
Ticaret
47, (%100)
Başlığı görünce bende Garanti Bankası zannettim. ))
1 kişi bu mesajı beğendi.
NETFLIX GURUBUMUZA HEMEN ORTAK OLMAK İÇİN TIKLAYIN