lostyazilim
tr.link

Garanti ile Yaşadığım Sorunlar

17 Mesajlar 2.761 Okunma
acebozum
tr.link

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)
LG K10 marka bir telefonun sahibiyim. Bu telefonuda faturam üzerinden almıştım. Geçen günlerde bu telefonda şarj sorunları yaşadım. Telefonu kesinlikle sadece orjinal şarj aleti ile ve orjinal pili ile kullandım. Fakat kaç saat durursa %1 dahi şarj almıyor. Bende bunu aldığım firmaya götürdüm ve garanti süresi olduğu için servise yolladım. İlgili forma telefon üzerindeki orjinal pil ve kullandığım orjinal şarj aletini farklı k10 üzerinde denedim. Kesinlikle pil ve şarj da sorun yok olduğunu test ettim. İlk sefer yolladım ve 21 iş gününde telefon geri geldiğinde servisin notu "makineye reset atıldı" oldu. Telefonumu şarja taktığımda sorun devam ediyordu. Tekrar firmanın şubesine gittiğimde sorunun devam ettiğini söyledim. Yeni form ile birlikte tekrar garantiye yolladım. Şarj aletim ve bataryamda kesinlikle sorun yok olduğunu belirttim. 21 iş günü süresinde telefonu tekrar tarafıma gönderdiler. Şahsıma verilen formda belirtilen "Telefon üzerindeki pil değiştirildi" oldu. Telefonu tekrar şarja taktım 1 saat içerisinde telefonum yarım saatte %1 şarj almadı. Yine düştüm yola ve ilgili firmaya götürdüm . Sorunun çözülmediğini belirttim. Tekrar aynı şekilde gönderdik. Özellikle sorunun şarj soket yerinde olduğu konusunda form üzerinde yazarak belirttim. Ama artık iyiden iyiye garanti bilmem ne daral getirdiler. Ücretli yapsa razı geliyorum, adamlar 21 günde kesinlikle aynı şekilde geri yolluyorlar. Gelelim asıl konuya. Aynı arızadan ben kaç kez yolladığımda değişim veya tarafıma ücret iade oluyor. Çalışan firma yetkilisi 5 kez aynı sorun ile gelirse diyor. Farklı yer 4 kez, bazı yerlerde 3 kez olursa diyor. Bu işten düşünecek kafa bende kalmadı arkadaşlar. Ben aynı arızadan kaç kez yollarsam yasal haklarım başlıyor?
 

 

wmaraci
reklam

Kanuni Kanuni WM Aracı E-Mail Onaysız
  • Üyelik 09.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Müh
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** Y**
  • Mesajlar 767
  • Beğeniler 242 / 241
  • Ticaret 12, (%100)
Hocam, satın aldığınız ürün 6 ay içinde sorun çıkarırsa sizin 2 hakkınız doğuyor:

1) Ürün değişimi.
2) Para iadesi.

Satıcılar bunları müşterilere söylemez. Eğer 6 aydan daha sonra sorun çıkardıysa siz firma yetkilisini dinlemeyin. Tüketici hakları ve hakem heyetlerine sorun.
 

 

ntka ntka https://ntka.org Kullanıcı
  • Üyelik 22.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Agent
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad N** T**
  • Mesajlar 2762
  • Beğeniler 811 / 810
  • Ticaret 262, (%100)
Genel olarak 3 defa kanunen ama firmalarda farklılık gösterebiliyor dediğiniz gibi
 

 

dijitalsite.com.tr ister al / ister sat / yeni üyelere 20 tl bakiye hediye

MagaraAdami MagaraAdami PM atabilirsiniz Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 2814
  • Beğeniler 382 / 974
  • Ticaret 2, (%100)
telefonu ne zaman aldınız ?
 

 

Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...
wmaraci
wmaraci

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)
06.08.2016 tarihinde aldım hocam.
 

 

MagaraAdami MagaraAdami PM atabilirsiniz Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 2814
  • Beğeniler 382 / 974
  • Ticaret 2, (%100)
zaman kaybetmeden servisten aldıgınız fişlerle birlikte bulundugunuz ilin tüketici hakem heyetine başvurun. %99 para iadesini alırsınız.

Boşuna servisle uğraşıp zaman kaybetmeyin.
 

 

Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)
Şuan 3. Kez yolladım ve makinemin gelmesini vekliyorum. Firmadaki kadın 4 ve 5. Arızalardan bahsederek midemi bulandırdı. Ayrıca bu firmadan çift hat kullanıyorum. Bir hattım boşta duruyor ve boşu boşuna fatura ödüyorum. Aralıktan beri neredeyse bu böyle. Birde görevli hatun kişi çok pişkin tavırlar içerisinde. Yakındır yumruğu yemesi. Kendimi zor tutuyorum.
 

 

MagaraAdami MagaraAdami PM atabilirsiniz Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad A** Ö**
  • Mesajlar 2814
  • Beğeniler 382 / 974
  • Ticaret 2, (%100)
Hatunla muhattap olmana gerek yok. Yasal haklarından bahsettiğin an hepsi tutuşur.

Sen git cihazını ve servis fişleriyle beraber tüketici haklarına başvur ( Valiliklerde veya kaymakamlıklarda bulunuyorlar )
 

 

Okşadıkça insanları, içinden çıkıyor Cini...

haber58 haber58 Doğruluk dost kapısı Kullanıcı
  • Üyelik 10.07.2014
  • Yaş/Cinsiyet 54 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Bitlis
  • Ad Soyad Ö** D**
  • Mesajlar 1771
  • Beğeniler 424 / 491
  • Ticaret 47, (%100)
Başlığı görünce bende Garanti Bankası zannettim. ))
fashiosocial

kişi bu mesajı beğendi.

NETFLIX GURUBUMUZA HEMEN ORTAK OLMAK İÇİN TIKLAYIN

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)

haber58 adlı üyeden alıntı

Başlığı görünce bende Garanti Bankası zannettim. ))


Garip ama tek sorun yaşamadığım, senelerdir kredi kartı ve hesabını kullandığım banka.
haber58

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al