Fatihaydin adlı üyeden alıntı

Aynı şekilde geri göndermeleri sizin için daha güzel.Ben 3 kere şarj yeri bozuk diye gönderdim.Firma 4. sefer 0 telefon verdi 1 yılda kullandım telefonu aynı sorundan 3 kere filan gönderırsen düzelmesse sıfırını vermek zorundalar.


20 veya 21 iş günü geçirildi. Benim anlatmak istediğim bu. Ama gün geçirilme süresi Lg servisi değilde, bayi ile alakali tarafıma yansıyan bir sorun. Verdiğim tarihten 1 hafta sonra lg servisine cihazım gidiyor. Yedek parça siparişi veriyor serviste. Doğal olarak yedek parça gelmiyor ve bu sorun ile karşılaşıyorum. Bu nedenle LG burada beni mağdur eden taraf olmuyor. GSM firması beni mağdur eden. Hatta LG'de firma yüzünden mağdur olmuyormu? Gerçi beni firmalar bağlamaz, ne halleri varsa görsün bu saatten sonra :)