lostyazilim
tr.link

Garanti ile Yaşadığım Sorunlar

17 Mesajlar 2.758 Okunma
acebozum
tr.link

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)
Garanti servis tamir süresi elimdeli belgeye göre yasal olarak doldu.


Cihazımı firmaya ayın 11inde verdim. Cumartesiye denk düştüğü için 11'inde değilde Firmada çalışan arkadaş 13ünde servise cihazımı ulaştıracağını söyledi. Fakat cihazım tam 1 hafta sonra, yani 20'sinde ulaşıyor. Servis girişi ayın 20si olunca, LG firması bana daha cihazın garanti servis süresinin bulunduğunu belirtiyor. Bu yüzden şuan için bir yenilemenin söz konusu olmayacağını söylüyorlar. Evrakmı geçerli, yoksa servise girişmi geçerli. Ben bu durumdan aşırı derecede rahatsız oluyorum. Arkadaşlar şimdi hangi yolu izlemeliyim?
 

 

wmaraci
reklam

Fatihaydin Fatihaydin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.05.2015
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Kalite
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** A**
  • Mesajlar 510
  • Beğeniler 125 / 144
  • Ticaret 1, (%100)
Aynı şekilde geri göndermeleri sizin için daha güzel.Ben 3 kere şarj yeri bozuk diye gönderdim.Firma 4. sefer 0 telefon verdi 1 yılda kullandım telefonu aynı sorundan 3 kere filan gönderırsen düzelmesse sıfırını vermek zorundalar.
 

 

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)

Fatihaydin adlı üyeden alıntı

Aynı şekilde geri göndermeleri sizin için daha güzel.Ben 3 kere şarj yeri bozuk diye gönderdim.Firma 4. sefer 0 telefon verdi 1 yılda kullandım telefonu aynı sorundan 3 kere filan gönderırsen düzelmesse sıfırını vermek zorundalar.


20 veya 21 iş günü geçirildi. Benim anlatmak istediğim bu. Ama gün geçirilme süresi Lg servisi değilde, bayi ile alakali tarafıma yansıyan bir sorun. Verdiğim tarihten 1 hafta sonra lg servisine cihazım gidiyor. Yedek parça siparişi veriyor serviste. Doğal olarak yedek parça gelmiyor ve bu sorun ile karşılaşıyorum. Bu nedenle LG burada beni mağdur eden taraf olmuyor. GSM firması beni mağdur eden. Hatta LG'de firma yüzünden mağdur olmuyormu? Gerçi beni firmalar bağlamaz, ne halleri varsa görsün bu saatten sonra :)
 

 

Fatihaydin Fatihaydin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 12.05.2015
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Kalite
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** A**
  • Mesajlar 510
  • Beğeniler 125 / 144
  • Ticaret 1, (%100)
Sen mağdur bırakılmışsın ve verilen sürede iş günü geçmiş.Burda A'dan Z'ye sen haklısın.Benim pek bilgim yok ama bu konu hakkında bir çok hakkın bile doğmuştur.Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olacaktır.En azından bizler de böyle yazıları okuyup bilgi sahibi oluyor,ileride başımıza gelirse ne yapacağımızı biliyoruz.Tekrardan çok geçmiş olsun.
 

 

wmaraci
wmaraci

Teveccuh Teveccuh Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek CEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 798
  • Beğeniler 0 / 343
  • Ticaret 2, (%100)
En başta ilk servise verişin ve geri iadeden sonra baktın tekrar çalışmıyor, direkt tüm evraklarla beraber kaymakamlık ve tüketici hakem heyetine gitmen gerekirdi. Artık geçmiş.
 

 

Nogitsun Nogitsun Nogitsun.com Kullanıcı
  • Üyelik 18.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek .NET Developer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** Y**
  • Mesajlar 232
  • Beğeniler 32 / 75
  • Ticaret 0, (%0)
LG de sorun yaşamadım hiç ama.. Yaşayanlar illakı oluyordur. Geçmiş olsun
 

 

Nogitsun.com | Yazılım Çözümleri Üretir.

akcesmeli akcesmeli WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad M** T**
  • Mesajlar 624
  • Beğeniler 166 / 165
  • Ticaret 4, (%100)
İş çıkışı tekrar cihazı aldığım firmaya gittim. Lg'nin ürünü 20'sinde servise aldığını ve ürün teslimini geç yollayan firmanın yapacağını bana belirttiklerini, firma yetkilisine belirttim. Firma yetkilisi bana ürünün gününde gönderildiğini, LG yetkili servisinin çalıştığı kargo firmasında sorunun olduğunu söyledi. Ayrıca firma yetkilisi ürünü kendilerinden teslim alıp tüketici haklarına aldıktan sonra başvuru yapmam gerektiği gibi yanıltıcı bir söylemde bulundu. Almadığım takdirde LG firmasının bana mahkeme açacağı gibi korkutma amaçlı ifadeler ve süreçte telefonu alma sebebimizin ise bilir kişi incelemesine tabi olacağını söyledi. Ne alaka ise anlamadım gitti. 20 iş günü sürecini aşıyorsun, bilir kişi neyi bilecek ben bilemedim :)
Mağaza yetkilisi ile konuşmamdan sonra Alo 175'i arayarak ürünü almam ya da almamam konusunda ne yapmalıyım diye telefondaki yetkiliye sordum. Yetkili 175 personeli bana kesinlikle almayın. Aldığınız taktirde kazanmış olduğunuz haklarınızdan vazgeçtiğinizi otomatik olarak kabul etmiş sayılırsınız dedi. Yapılması gerekenler konusunda bilgi verdi.Firmaya bir dilekçe yazarak, yaşadığınız sorunlar ile ilgili oluşan mağduriyetinizin giderilmesi yönünde istekte bulunuyorsunuz. Bu dilekçe PTT aracılığı ile firmaya postalanacak. 10 gün içerisinde mağduriyet giderilmediği takdirde il veya ilçelerde valilikler ya da kaymakamlıklarda bulunan tüketici haklarına başvurup gerekli işlemleri başlatabileceğim konusundada bilgi verildi.

Bu başlık altında gelişmeleri tekrar yazacağım. Malı alana kadar "müşteri", aldıktan sonra "aman bana gelmeyin" muamelesinde bulunan insanlara karşı yapılması gerekenler hakkında bir bilgi sahibi olunması için diğer wmaracı içerisinde bulunan arkadaşlar belki fayda sağlamış oluruz.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al