-
Üyelik
12.05.2015
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Kalite
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** A**
-
Mesajlar
510
-
Beğeniler
125 / 144
-
Ticaret
1, (%100)
Aynı şekilde geri göndermeleri sizin için daha güzel.Ben 3 kere şarj yeri bozuk diye gönderdim.Firma 4. sefer 0 telefon verdi 1 yılda kullandım telefonu aynı sorundan 3 kere filan gönderırsen düzelmesse sıfırını vermek zorundalar.
-
Üyelik
12.05.2015
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Kalite
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** A**
-
Mesajlar
510
-
Beğeniler
125 / 144
-
Ticaret
1, (%100)
Sen mağdur bırakılmışsın ve verilen sürede iş günü geçmiş.Burda A'dan Z'ye sen haklısın.Benim pek bilgim yok ama bu konu hakkında bir çok hakkın bile doğmuştur.Bilen arkadaşlar varsa yardımcı olacaktır.En azından bizler de böyle yazıları okuyup bilgi sahibi oluyor,ileride başımıza gelirse ne yapacağımızı biliyoruz.Tekrardan çok geçmiş olsun.
Teveccuh
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
30.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
CEO
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
T** Ç**
-
Mesajlar
798
-
Beğeniler
0 / 343
-
Ticaret
2, (%100)
En başta ilk servise verişin ve geri iadeden sonra baktın tekrar çalışmıyor, direkt tüm evraklarla beraber kaymakamlık ve tüketici hakem heyetine gitmen gerekirdi. Artık geçmiş.
-
Üyelik
18.11.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
.NET Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** Y**
-
Mesajlar
232
-
Beğeniler
32 / 75
-
Ticaret
0, (%0)
LG de sorun yaşamadım hiç ama.. Yaşayanlar illakı oluyordur. Geçmiş olsun
Nogitsun.com | Yazılım Çözümleri Üretir.
-
Üyelik
20.01.2015
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
-
Konum
Tekirdağ
-
Ad Soyad
M** T**
-
Mesajlar
624
-
Beğeniler
166 / 165
-
Ticaret
4, (%100)
İş çıkışı tekrar cihazı aldığım firmaya gittim. Lg'nin ürünü 20'sinde servise aldığını ve ürün teslimini geç yollayan firmanın yapacağını bana belirttiklerini, firma yetkilisine belirttim. Firma yetkilisi bana ürünün gününde gönderildiğini, LG yetkili servisinin çalıştığı kargo firmasında sorunun olduğunu söyledi. Ayrıca firma yetkilisi ürünü kendilerinden teslim alıp tüketici haklarına aldıktan sonra başvuru yapmam gerektiği gibi yanıltıcı bir söylemde bulundu. Almadığım takdirde LG firmasının bana mahkeme açacağı gibi korkutma amaçlı ifadeler ve süreçte telefonu alma sebebimizin ise bilir kişi incelemesine tabi olacağını söyledi. Ne alaka ise anlamadım gitti. 20 iş günü sürecini aşıyorsun, bilir kişi neyi bilecek ben bilemedim :)
Mağaza yetkilisi ile konuşmamdan sonra Alo 175'i arayarak ürünü almam ya da almamam konusunda ne yapmalıyım diye telefondaki yetkiliye sordum. Yetkili 175 personeli bana kesinlikle almayın. Aldığınız taktirde kazanmış olduğunuz haklarınızdan vazgeçtiğinizi otomatik olarak kabul etmiş sayılırsınız dedi. Yapılması gerekenler konusunda bilgi verdi.Firmaya bir dilekçe yazarak, yaşadığınız sorunlar ile ilgili oluşan mağduriyetinizin giderilmesi yönünde istekte bulunuyorsunuz. Bu dilekçe PTT aracılığı ile firmaya postalanacak. 10 gün içerisinde mağduriyet giderilmediği takdirde il veya ilçelerde valilikler ya da kaymakamlıklarda bulunan tüketici haklarına başvurup gerekli işlemleri başlatabileceğim konusundada bilgi verildi.
Bu başlık altında gelişmeleri tekrar yazacağım. Malı alana kadar "müşteri", aldıktan sonra "aman bana gelmeyin" muamelesinde bulunan insanlara karşı yapılması gerekenler hakkında bir bilgi sahibi olunması için diğer wmaracı içerisinde bulunan arkadaşlar belki fayda sağlamış oluruz.