Ana urlniz neden sıralama kaybı yaşasın? Siz var olan Türkçe sayfalara dokunmayacaksınız ki. URL yapılarınızda bir değişiklik olmayacak. Türkçe sayfaları komple kaldırıp yerine ingilizce koymayacaksınız sonuçta. Sitenizin ana dil hedefini mutlaka belirleyin. İki farklı dilin algılanması, sayfalarda dil etiketlerinin olmaması arama motorlarının kafasını karıştırır.

Bu site hangi ülkeyi hedef alarak hizmet veriyor, bunu anlatmak da site sahibinin görevi. Sonra sitenizin Türkçe sayfalarında bile 'Bu sayfayı Türkçe'ye çevir' uyarısı alanlarla aynı sorunu yaşayabilirsiniz. Hedef ülkenizi Google'ın anlamasını beklemeyin, siz direkt olarak etiketlerle belirtin.

Site içeriği artacak, sitenin genel kelime yoğunluğu değişecek, bunları göz önüne alarak yeni yayınlar yapabilirsiniz. Örneğin x kelimesinin site içi yoğunluğu %10 olsun. Sitenin ingilizce sayfalarının da oluşmasıyla içerik ikiye katlanacak. x kelimesi Türkçe olduğundan dolayı bu kelime ingilizce sayfalarda geçmeyecek. Bu durumda %10 olan x kelimeisnin yoğunluğu %5'e düşecek. Siz x kelimesinde yükselmek istiyor veya var olan sıralamanızı korumak istiyorsanız bu kelime yoğunluğunu dengelemeniz gerekiyor. Google, site genelinde x kelimesini önem kaybettiğini düşünmesin diye bu kelimeyi içeren yeni yayınlar yaparsınız, forumsanız forumda bu kelimeye biraz ağırlık verirsiniz.