fiber varsa fiber hizmeti sunan firmaya geçin.
fiber yoksa *****e devam.
***** kullanırken dikkatli olun. ıvır zıvır ek pakaetlerini hizmetlerini istemeyin. olabildiğince en yalın sadece internet paketini kullanın. karmakarışık paketler yapıp saçma sapan yerlerden fatura kesmeye çalışıyorlar.
başımdan geçen saçma bir ***** beceriksizliğini anlatayım.
geçenlerde bir arıza oldu mahallede. aradım genel arıza diyor bant kaydı. 10 gün geçti hala arızalı. tekrar aradım bir insan çıkmadı karşıma paso şuna bas şunu tuşla. siteden arıza kaydı oluşturdum. arıza sizden kaynaklı dediler. 86 lira karşılığında teknik ekip göndereceklermiş. bunu müşteri temsilcisi söyledi. işin ucunda para olunca bağlıyorlar temsilciye. durumu anlattım. sorunsuz çalışan internet mahallede *****in hat çalışması nedeni ile planlı kesilmiş olduğunu çalışmanın bitiminde düzelmediğini benim bir müdahalemin olmadığını. sesiniz gelmiyor sesimi duyabiliyor musunuz ayaklarına görüşmeyi bitirdi. bu da yeni numaraları. sesim gelmiyorsa o da *******un hatası değil midir? avea kullanıyorum sonuçta. bunları tekrar şikayete yazdım. pazartesi internet düzelmemiş olursa süperonline geçiyorum dedim. pazartesi ücretsiz bir ekip göndermişler eve. ekip beni aramamış evde kimse var mı gündüz sormamış. direk gelmiş kimseyi bulamadık demiş. sorunu kendim çözdüm. binadaki kablolardanmış. genel arıza olunca kablolarla oynamışlar bu internet neden yok diye.
hala *****teyim. malesef alternatif yok. mahallede fiber kablo yokmuş. süperonline da geçsem *******un alt yapısını kullanacaklar gene bunlarla muhatap olacağım bari direk olayım.