Hepsi burada üzerinden aldığım laptop kusurlu çıktı.
iade süreci 60+ gün sürdü.

Detaylar :

1) herhangi bir mağaza değil hepsiburadanın kendi satışıydı.
2 ) Tamir kabül edilmedi ilk aşamada
3 ) değişim kabül edilmedi
4 ) param iade edilmedi
5 ) daha sonrasında tamir edelim dediler fakat ben kabül etmedim. bozuk cıkan ürün kusurlu oldugu için
6 ) aldığım ürünün parasını puan olarak yüklemeyi . yükledikleri puana fazlada 600 tl ödeme yapıp ürünü indirimsiz fiyattan 2.kez satın almam şartıyla iade alacaklarını söylediler.
7 ) 60.günü geçtikten elde kalan 100 lira hediye çeki verelim deyip kaza ile 6 kere 100 tl hediye çeki tanımlanması ile durum sonuçlandı.


TAbi ki bana denk gelmiştir ama 60 gün boyunca uğraşmak uzun bir süre ve dilim yandığı için bu tür platformlarda tavsiye etmemeye kesin kararlıyım.


aklıma gelen ikinci bir detay :

Fredos sistemli bir lenova markalı laptop almıştım. Ölü piksel ve 4 problem daha vardı. Müşteri temsilcileri ölü pikseli anlamak için ekranı açtığımdan dolayı garantinin bozulduğu iddia etti.
İnanması zor olsa dahi ölü pikseli anlamak için yapmam gereken kapağı açıp incelemekmiş

problemlerden biri touchpad bozuk olmasıydı ondada işletim sistemi kurduğumdan dolayı touchpad bozuk olsa dahi yapacak birşey yok ürünün orjinalliğini bozdunuz cevabını aldım fakat işletim sistemi kurmadan touchpadi nasıl test edeceğimin cevabını alamamıştım.