reklam
reklam

HepsiBurada mı? N11 mi?

  1. Konuyu Paylaş
26 Mesajlar 5.360 Okunma
reklam

Muhammed Muhammed Nev-i Şahsına Münhasır Kullanıcı
  • Üyelik 22.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Acil Tıp Teknikeri
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad M** Ö**
  • Mesajlar 1713
  • Beğeniler 630 / 629
  • Ticaret 38, (%97)
Bu iki siteden de hiç alışveriş yapmadım, ikisinde de aynı ürün aynı fiyata satılıyor. Bir sıkıntı olduğunda hangisinde daha kolay işlem yapabilirim. (Ürün aynısı çıkmazsa vs.)

Not: İki site arasından Hepsiburada.com`u seçtim, kargom ilk gün kargolanmadı ben de hepsiburadayı aradım özür dilediler vs. 10 tl hediye çeki verdiler ertesi gün hiç para ödemedim 10tllik ürün aldım ve diğer ürünüm kargolandı birazcık aksilik olsa da çok kötü bir site değil.
 

 

medyasosyal
reklam

Barun Barun 1910 Kullanıcı
  • Üyelik 17.12.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Radyasyon
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** B**
  • Mesajlar 1639
  • Beğeniler 157 / 232
  • Ticaret 8, (%100)
İkisindede sorun çıkmaz çıksa bile kolaylıkla halledebilir
 

 

tukazon tukazon Üyeliği Durdurulmuş Bronz Üye
  • Üyelik 03.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek öğrenci
  • Konum Karabük
  • Ad Soyad T** K**
  • Mesajlar 72
  • Beğeniler 35 / 15
  • Ticaret 23, (%91)
Bence n11 sürekli alışveriş yapıyorum
 

 

ErçinÇağlar ErçinÇağlar Master Kullanıcı
  • Üyelik 14.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Yönetici
  • Konum Adana
  • Ad Soyad E** Ç**
  • Mesajlar 826
  • Beğeniler 2 / 188
  • Ticaret 40, (%100)
Her ikisi de aynı yerde bence. Sadece hepsiburada.com'dan kendi mağazasından alırsanız daha garanti ürünler gelir. Onun haricinde bir fark yok. Ben sürekli n11'i kullanıyorum. Arada sırada vr, powerbank falan bunları hepsiburada.com'dan alıyorum.
 

 

wmaraci reklam

Karatius Karatius Üyeliği Durdurulmuş Kullanıcı
  • Üyelik 12.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek X Faktör
  • Konum Rize
  • Ad Soyad Y** Ş**
  • Mesajlar 358
  • Beğeniler 60 / 69
  • Ticaret 46, (%100)
bir yakınım geçen gün n11 de mağaza açmak istemiş demişlerki kaç tane ürün koyucaksınız 50 tane 50 tane ürünü bize yollıcaksınız biz resmi koyucaz demişler.. Doğal olarak şaşırmışlar tabikide sizce var mı boyle bir uygulama n11 de yada mağazası olan arkadaşlar varmı boyl birşey konu dışı ama sizce olabilir mi ?
 

 

Myiso Myiso Üyeliği Durdurulmuş Kullanıcı
  • Üyelik 13.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek E-Ticaret Uzmanı +Seo+ Adwords
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad İ** K**
  • Mesajlar 605
  • Beğeniler 18 / 153
  • Ticaret 12, (%92)
n11 en ideali mağazam mevcut hepsinde
 

 

inan02 inan02 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 27.09.2016
  • Yaş/Cinsiyet 23 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** İ**
  • Mesajlar 747
  • Beğeniler 64 / 258
  • Ticaret 11, (%100)
n11 50+ fazla siparişim var
 

 

hmzkvk58 hmzkvk58 thekavak.com Kullanıcı
  • Üyelik 17.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek öğrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad H** K**
  • Mesajlar 544
  • Beğeniler 146 / 77
  • Ticaret 23, (%96)
N11 hocam. Karşınızda daha kolay muhattap bulabiliyorsunuz
 

 

Ranay Ranay WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)
Hepsi burada üzerinden aldığım laptop kusurlu çıktı.
iade süreci 60+ gün sürdü.

Detaylar :

1) herhangi bir mağaza değil hepsiburadanın kendi satışıydı.
2 ) Tamir kabül edilmedi ilk aşamada
3 ) değişim kabül edilmedi
4 ) param iade edilmedi
5 ) daha sonrasında tamir edelim dediler fakat ben kabül etmedim. bozuk cıkan ürün kusurlu oldugu için
6 ) aldığım ürünün parasını puan olarak yüklemeyi . yükledikleri puana fazlada 600 tl ödeme yapıp ürünü indirimsiz fiyattan 2.kez satın almam şartıyla iade alacaklarını söylediler.
7 ) 60.günü geçtikten elde kalan 100 lira hediye çeki verelim deyip kaza ile 6 kere 100 tl hediye çeki tanımlanması ile durum sonuçlandı.


TAbi ki bana denk gelmiştir ama 60 gün boyunca uğraşmak uzun bir süre ve dilim yandığı için bu tür platformlarda tavsiye etmemeye kesin kararlıyım.


aklıma gelen ikinci bir detay :

Fredos sistemli bir lenova markalı laptop almıştım. Ölü piksel ve 4 problem daha vardı. Müşteri temsilcileri ölü pikseli anlamak için ekranı açtığımdan dolayı garantinin bozulduğu iddia etti.
İnanması zor olsa dahi ölü pikseli anlamak için yapmam gereken kapağı açıp incelemekmiş

problemlerden biri touchpad bozuk olmasıydı ondada işletim sistemi kurduğumdan dolayı touchpad bozuk olsa dahi yapacak birşey yok ürünün orjinalliğini bozdunuz cevabını aldım fakat işletim sistemi kurmadan touchpadi nasıl test edeceğimin cevabını alamamıştım.
Muhammed

kişi bu mesajı beğendi.

ismail ismail WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 08.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 22 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad I** K**
  • Mesajlar 1177
  • Beğeniler 582 / 321
  • Ticaret 3, (%100)
N11 daha iyi.
 

 

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al