Being Haklı olabilirsin, ancak ben alexa'yı önemsiz buluyorum çok saçmaladı ve sıradan geliyor artık. ben bilinçli ve akıllı bir reklam veren olsam alexa'ya değil siten'in hit'ine bakarım günlük, haftalık ve aylık olarak google analytics değerlerini isterim Sitede kalma yüzdelerine bakarım arama motorları giriş yüzdesine bakarım, ne kadar Direct olarak giriş var buna bakarım ( bu en önemlisidir. google tarafından pek sevilmez cünkü botlar'da direct giriş yoluyla geliyorlar,yani google kandırabilen tek giriş yoludur Direct girişler,bir kullanıcıda direct olarak geliyor 2side aynı şey google için, url'yi yazarak gelme gibi yani Bunlar dışında diğer değerler beni tatmin ederse reklam'ı veririm.

Alexa'yı artık spamla bile 15 17 yaşındaki çocuklarda kasabiliyorlar ve TR'de 5k'lara 2k'lara kadar indiriyorlar sonrada vayy alexa değerlerine bak diyorsun :) sen bide onu google sor bakayim o ne diyor sana çok sağlıksız birşey sonra sitelerine bakmışsın püff olmuş uçmuş, sitelerindeki hit değerine baktığında can çekişiyor diyebiliriz. bunları görmek ve anlamak çok basit girilen içeriklerin yayın tarihleri ve okunma sayılarına bakınca anlayabiliyorsun, atılan yorumlar olsun sosyal medya hesaplarındaki hareketlilik olsun anlaşılıyor. Örnek verecek olursak hergün 5k ziyaretçi çeken ve 15 içerik girilen sitenin alexa değerleri 6k ise, hergün 1k ziyaretçi çeken ve 5 içerik girilen bir sitenin alexa değeri 3k'larda olabiliyor, şimdi burda ben normalde alexa'ya önem versem 3k'ya reklam veririm, beklerim ki reklamlarım tıklansın ve binlerce kişi tarafından görülsün :) ancak işte umduğun gibi olmuyor. Sen google analytics'e bakmadan reklam verirsen daha çok beklersin. :) adam basmış spamı kasmış alexa'yı reklam verende bakmış alexa'ya vermiş reklamı :) böyle değil işte reklam veren alexan'ın sıralamasına değil google analytics'e önem veriyorsa reklamını hangi siteye vereceğini bilir.