04 Ağustos 22.30 ya da 23.00 gibi cep telefonu siparişi verdim. "Süper Hızlı Kargo" diye bir seçenek sundular. Bende seçtim. Kargo 05 Ağustos sabah 09-12 arasında elime ulaşması gerekiyordu.
Saat 12'ye 20 kala müşteri hizmetlerini aradığımda "12 olmadan kargonuz ulaşacaktır". Diye iletişim kurulduktan sonra telefonu kapattılar. Saat 13.00 ile 14.00 arasında bir daha aradım. Bu sefer "kargo hala ulaşmadı bilgi verir misiniz?" diye sordum. Cevap olarak "Bir kaç saat içerisinde size ulaşacaktır." Dendi. Neyse saat oldu akşam vakti 19.00 ile 20.00 arasında bir daha aradım "23.00 olmadan mutlaka, kesinlikle elinize ulaşacaktır". Dendi. Ama maalesef yine olduğu gibi hiç bir şey olmadı!
Bu kadar sinirime giden neydi biliyor musunuz? Ürünün teslim edileceği adresi çalıştığım yer olarak belirttim gece 11'e kadar iş yerinde bekledim. Saçmalığa bakar mısın :)
Buradan sizi KINIYORUM zaten kargoyu da iptal ettim.
Düzeltme: Ürün sabah 07,46 da Tekstil kentte olmuş. Bu demek oluyor ki Tekstil kentten teslim edilecek olan yer arasında sadece "10 dakika" olduğu. Buna rağmen o gün içinde gelmedi.