wmaraci reklam

HepsiBurada.Com Kargosu İçin Düşünceleriniz?

32 Mesajlar 3.764 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

SalihToy SalihToy WordPress'in Gücü Adına Kullanıcı
  • Üyelik 08.12.2013
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** T**
  • Mesajlar 393
  • Beğeniler 146 / 97
  • Ticaret 36, (%100)
Bakınız!
Son zamanlar da hepsiburada firması artık milleti kazıklamaya başladı. Ben o firmayı değil, N11 öneriyorum size. Yakın zaman da oradan bilgisayar donanım parçaları sipariş ettim toplam 650 TL gibi. Hem 10 TL değerinde olan yanlış ürün yolladılar, içinden sipariş ettiğim ürünlerin yazılı faturası çıktı birde. Ayrıca da geç geldi. Sipariş ettiğim günden beri toplam 20 gün sallamalarını çektim. Artık küfrederek telefonları cevapladım ve en sonunda da açmamaya başladılar. Meğersem 14 günlük bir süre varmış ve onu doldurmaya çalışıyorlar. Doğar olarak bu süre geçince de hak talep edemiyorsunuz. Son gün gidip şikayet ettim, tüm delilleri gönderdim ve 2 gün içeresinde ödemem geri geldi. Daha bu firma ile ilgili son zamanlar da aşırı derece de şikayetler var. Keşke oradan sipariş etmeseydiniz.

Size şunu diyeceğim.
Oradan ürün beklemeyin ve iptal edin. Gelse bile emimin ürün ya doğru gelmeyecek yada gelse bile kullanılmış veya kutusu açılmış gelecek. O riske girmeyin. Ürün gelse bile müşteri hizmetlerinden iade numara alın (vermezse iki bağırın tıpış tıpış verirler) ve hangi kargo ile geldi ise gidin iade edin. "Biz iade almıyoruz derlerse de" gelen ürünün resmini çekin, gelen ürün ile birlikte yine fatura kopya alın ve gidin tüketici haklarına. Hiç mahkemelik durum yok. Yaklaşık 1 hafta gibi anında ilgilenirler. Çünkü devlet tarafından yaptırım söz konusu. Siz belki onların ayağını kaydıramazsınız ama devlet kaydırır. Zaten dediğim gibi hepsiburada üzerinde satış yapan yan firmaların bile ödemelerini yapmıyor afedersiniz bu ş*re*fsizler. Durmadan muhasebe ile ilgili sorunlarının olduğunu söylüyorlar. Satış yapan insanlar artık "Stok Yok" demek zorunda kaldı profillerinde.

Siz sadece ben vazgeçtim ve iade istiyorum diye tüketici haklarına gidin. Firma kabul etmezse şikayet sonucu iade alacak ve geri ödeme yapılacaktır. Bu arada o 14 günlük süre ise size ürün geldikten sonra başlar. Lütfen son durumu yazın, yardımcı olalım. Çünkü ben yaklaşık bir ay çektim ve bilgisayar kullanamadım. Doğal olarak tüm işlerim aksadı. Son durumu iletirseniz, yardımcı olabilirim. :)
68136

kişi bu mesajı beğendi.

WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!
wmaraci
reklam

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
SalihToy merhaba hocam, ürünü iptal ettim. Ama site üzerinde hala ürün kargoya verildi diye gözüküyor. Müşteri hizmetleri ile görüşmemde ürünümün iptal edilmesini talep ettim. Yaklaşık 2 saat öncesine kadar. Ne olacak bende bekliyorum sizin gibi :)
 

 

www.luikin.com

SalihToy SalihToy WordPress'in Gücü Adına Kullanıcı
  • Üyelik 08.12.2013
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** T**
  • Mesajlar 393
  • Beğeniler 146 / 97
  • Ticaret 36, (%100)
Doğal olarak açık söylemek gerekirse paranızın üzerine yatmaya çalışıyorlar ve sizi sallıyorlar. Dost acı söyler. Ancak yine insanız ki, hata yapar ve bazen affeder, beklememiz gerekir. 1 Bilemediniz, 2 gün bekleyin. Eğer hala o yazı orada değişmez ise tüketici haklarına gidebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ne kadar "Evet efendim" dese bile dediğim gibi sallayacaklardır ve gerekirse bile afedersiniz cahil bir kişi diyerek 14 günü geçirdiniz diyeceklerdir size. Başıma gelenin aynısı size de olmaya çalışılıyor. Ben de ürün iade talep etmiştim ilk başlar da. Yanlış ürünü gönderdim aradan 5 gün geçti arıyorum müşteri hizmetlerini, onlar bana "Ürün geldi" diyorlar ancak hala profilim de "Ürün beklemede" yazıyor. :D Siz her ihtimal olarak 14 günü takip edin. Dediğim gibi insanız hata yaparız. Max. 2 gün bekleyelim, hiç bir cevap yok ise direk tüm yazışmaları çıktısını alın. Hatta banka dekont çıktı da alın ve gidin tüketici haklarına. En azından sorun hızlı çözülür beklenmez. Bu arada böyle pahalı ürünleri internet üzerinden sipariş vermeyin hocam. Çünkü tanımadığınız insanlara emanet ederek güvenerek sipariş ediyorsunuz. Şahsen ben o donanım parçalarını sipariş ederken dedim ki kendi kendime; "Acaba 100 - 200 TL fazla versem de Vatan dan mı gidip alsam" dedim. Bunu hatırlıyorum çok iyi. Sırf 100 TL'nin lafını yaptım ve bunlar beni 20 gün oyaladılar. Daha sonra Vatan dan gidip toplam 800 TL ödeyerek elden aldım, kafam rahat oldu. :)
 

 

WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
SalihToy Haklısınız, aradığımda yarın gönderelim demişlerdi. Ama iptal etmek istediğimi söyledim bakalım 2 gün bekler sonucu görürüz. Gelişmeyi buraya eklerim :)
SalihToy

kişi bu mesajı beğendi.

www.luikin.com
wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

SalihToy SalihToy WordPress'in Gücü Adına Kullanıcı
  • Üyelik 08.12.2013
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** T**
  • Mesajlar 393
  • Beğeniler 146 / 97
  • Ticaret 36, (%100)
Aynen hocam.
Olası bir haber durum olduğunda lütfen etiketleyerek bildirin, bildirim gelmeyebilir bana.
 

 

WordPress; Kurulum & Optimizasyon & Entegre & Türkçeleştirme & ThemeForest, İşleriniz Yapılır!

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
SalihToy hayırlı geceler :)
 

 

www.luikin.com

KorAykor KorAykor Kodluyor Kullanıcı
  • Üyelik 25.07.2015
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Bilgisayar Mühendisi
  • Konum Adana
  • Ad Soyad K** A**
  • Mesajlar 110
  • Beğeniler 16 / 30
  • Ticaret 1, (%100)
Hepsiburadanin marka değerini etkiliyor bu tür olaylar ve %90 yurtiçi kargo yuzunden çıkan havadan sudan sebeplerden kargo teslimatı yapılmıyor. Veya gereken özveri gösterilmiyor. Geldik diyorlar ama gelen yok. Sinir krizlerine sebep oldukları doğrudur. N11'i tercih ediyoum bu sıra aras kargo inanılmaz hızlı ve dakik gerçekten :)
 

 

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
KorAykor Hepsi Burada cidden çok kötü bir görünüm bıraktı bende hocam.
 

 

www.luikin.com

Bayro Bayro Opencart e-ticaret PRO Kullanıcı
  • Üyelik 02.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** D**
  • Mesajlar 1084
  • Beğeniler 305 / 304
  • Ticaret 27, (%100)
Arkadaşlar hepsiburada.com artık e-ticarette pek olmak istemiyor.
Komisyonculuk daha karlı olduğundan artık kendileri ürün satmak istemiyor.
 

 

Turkgucu21 Turkgucu21 CheffAvsar Kullanıcı
  • Üyelik 18.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Commis de Cuisine
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 918
  • Beğeniler 158 / 207
  • Ticaret 2, (%100)
N11 kazıkistandır uyandiriyim

Hepsiburada ben kaç kez alışveriş yaptım hiçbir sorun yaşamadım pc topladım oradan 1 hafta içinde 4 tane sipariş verdim hepsinde öbürsü gün elime ulaştı kargocu isyanlardaydı kardeş Allah'ını seversen ne alacaksan bir kerede al diye şaka maka yapıyordu ben çok memnun kaldım hepsiburadan dan :)

Ayrıca bana 30 tl lik bir promosyon kodu verdi

600 tl ssd kampanya ya ile 350 tl düşmüştü birde 30 tllık kodu kullandım kargoda ücretsiz daha ne olsun abi
brkrtp

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al